Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از فراخوان مسابقه «لحظه دیدار» در اول خرداد سال جاری، ویژه عکاسی از اماکن متبرکه شامل گنبد، گلدسته، کاشیکاری، معماری، صحن و زیارتگاه‌ها در دو بخش حرفه‌ای و مردمی، تعداد ۱۵۰ اثر از هنرمندان و علاقمندان به هنر عکاسی به دبیرخانه مسابقه واصل شد.

بر اساس این خبر، هیأت داوران به سر پرستی سعید فداییان عکاس و مدرس دانشگاه، بر اساس شاخصه‌هایی چون ارتباط موضوع با اثر، کیفیت و وضوح و ترکیب بندی آثار، سه اثر برتر را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است آئین اختتامیه مسابقه در آستانه میلاد امام رضا (ع)، یکشنبه ۳۰ خرداد ماه به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با حضور تعداد محدودی از شرکت کنندگان و برگزیدگان در سالن سرای حضور فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود.

این خبر می‌افزاید: نگارخانه کلک خیال بزودی، آثار شرکت کنندگان و برگزیدگان مسابقه را در قالب تولید فضای مجازی (فتوکلیپ) تهیه و در صفحه مجازی نگارخانه کلک خیال به نشانیkelkkhial.gallery @ و صفحه آپارات به نشانی https://www.aparat.com/kelkekhial.gallery بارگذاری می‌کند.

نگارخانه کلک خیال در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، طبقه دوم فرهنگ‌سرای اخلاق واقع است.

کد خبر 5234234

منبع: مهر

کلیدواژه: بقاع متبرکه عکس فرهنگسرای اخلاق دهه کرامت انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات قرآن کریم حضرت معصومه س قرآن فعالیت های قرآنی حوزه علمیه شیعه امام رضا ع سازمان دارالقرآن الکریم هیات مذهبی اصول فقه سیره اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان

زمان برگزاری یک مسابقه از هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تغییر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان به جای روز یکشنبه 16 اردیبهشت در روز دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 19:30 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود