Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد عصر یکشنبه در نشست شورای پرسنلی کمیته امداد شهرستان ایوان با عنوان اینکه هر خدمت و کمکی که برای ارائه به مددجویان و نیازمندان در نظر گرفته می‌شود باید با هدف توانمندسازی آنان باشد، گفت: توانمندسازی به عنوان یک راهبرد مهم و یک گفتمان ضروری و تحول آفرین برای خانواده‌ها در دستورکار کمیته امداد قرار گرفته است و یکی از خروجی‌های مهم امداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برون سپاری خدمات مددکاری کمیته امداد به عنوان یک راهبرد در چند زمینه مهم هدف گذاری شده و در حال فراهم نمودن زیرساختهای این کار هستیم و بخشی از این برون سپاری نیز انجام گرفته که مراکز نیکوکاری یکی از ظرفیت‌های مهم برای برون سپاری در نظر گرفته شده‌اند.

وی در ادامه به هدفمندی همه خدمات امداد به نیازمندان اشاره کرد و گفت: در ادامه این هدفمندی‌ها درآمدهای ناشی از مشارکت‌های مردمی خصوصاً درآمدهای مربوط به طرح اکرام و کمک‌های حامیان به ایتام باید به صورت مدیریت شده و با نظارت امداد هزینه شوند تا منجر به توانمندی شود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام در ادامه به آسیب شناسی و نظارت بر عملکردها اشاره کرد و گفت: آسیب شناسی فعالیت‌های گذشته امداد باعث بهبود خدمات و شناسایی نقاط قوت و ضعف ما در خدمت رسانی خواهد شد و باید همواره مد نظر باشد.

موسی نژاد همچنین به موضوع انتخابات اشاره کرد و با بیان اینکه برگزاری یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری خواست مقام معظم رهبری و نظام است تأکید کرد: وظیفه همه ما است که ضمن رعایت بی طرفی زمینه حضور حداکثری مردم و حضور آنها در پای صندوق‌های اخذ رأی را فراهم کنیم.

کد خبر 5234271

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مددجویان کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی ایلام انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا سعید جلیلی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با قدردانی از همراهی خیرین در برنامه‌های کمیته امداد اظهار کرد: با مشارکت و همدلی خیرین زنجانی؛ کمیته امداد استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت های کمیته امداد برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از همکاری ۳۶ هزار و ۴۸۰ حامی با این نهاد خبر داد و گفت: قریب به ۴ هزار نفر از این حامیان در ماه رمضان جذب شدند.

صالحی همچنین از افزایش دریافتی ایتام زنجانی خبر داد و گفت: دریافتی ماهیانه ایتام به حدود ۲ میلیون تومان در ماه رسیده است و دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ۹۱۰ هزار تومان در ماه است.

وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

کد خبر 6096863

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • فیلم | جاری شدن چشمه آب در دل سنگ ها در ایلام
  • جاری شدن سیلاب در البرز
  • جاری شدن سیلاب در شهر ایلام
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز