Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقاومت فلسطین و دولت آمریکا مواضع اولیه خود در مورد کابینه جدید رژیم صهیونیستی را اعلام کردند. خبرگزاری میزان – تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی موسوم به کابینه «تغییر» با نخست وزیری چرخشی میان «نفتالی بنت»، رئیس حزب «یامینا» و «یائیر لاپید»، رئیس حزب «یش عتید» سبب اعلام واکنش‌های مختلفی در سطوح مختلف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  «محمود الزهار»، عضو دفتر سیاسی «حماس» در رابطه با تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی گفت «نتانیاهو در برابر غزه شکست خورد، چگونه افرادی که پس از او می‌آیند، موفق شوند؟ ما از تهدید‌های آنان نمی‌ترسیم؛ زیرا این تهدید‌ها خوراک رسانه‌ای هستند.»   حماس در مورد موضع خود در برابر کابینه جدید رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد «ما روی هیچ تغییری در کابینه اشغالگران حساب باز نمی‌کنیم.»   «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با «نفتالی بنت»، نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی، تشکیل کابینه را به او تبریک گفته و از او برای سفر به «واشنگتن» دعوت کرد.   بایدن همچنین گفت که منتظر کار با نخست وزیر جدید برای تقویت همه جنبه‌های روابط نزدیک و پایدار میان طرفین است. رئیس جمهور آمریکا بر حمایت قاطعانه این کشور از امنیت رژیم صهیونیستی تاکید کرد. او مدعی شد «مشتاقانه منتظر هماهنگی در مورد چالش‌های منطقه‌ای از جمله ایران است.»   در همین حال کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای بر مواضع بایدن در قبال کابینه جدید رژیم صهیونیستی تاکید کرد.   «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا نیز در تماس با «یائیر لاپید»، نخست وزیر جایگزین و وزیر خارجه کابینه تازه تشکیل شده رژیم صهیونیستی، موفقیت در تشکیل کابینه را تبریک گفت. به گفته «ند پرایس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، بلینکن از وی برای دیدار از «واشنگتن» دعوت کرد. بیشتر بخوانید: بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد قدرت ما سبب خروج آمریکا از برجام شد «نیکی هیلی»، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل و شماری از سناتور‌ها و نمایندگان آمریکایی با ارسال پیام هایی، برای همکاری با کابینه جدید رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند.   استقبال مقام‌های آمریکایی از روی کار آمدن کابینه جدید در اراضی اشغالی در حالی رخ می‌دهد که «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر پیشین این رژیم در آخرین سخنرانی خود در کنست در شب گذشته، در این سمت از رویکرد واشنگتن به شدت انتقاد کرده بود.   او در این سخنرانی ضمن نامناسب خواندن بنت برای سمت نخست وزیری گفت «دولت آمریکا از من خواست تا اختلاف‌ها در مورد توافق هسته‌ای ایران را علنا به اشتراک نگذارم و من به آن‌ها گفتم این کار را نخواهم کرد.»   بحران کابینه در اراضی اشغالی که از آوریل ۲۰۱۹ آغاز شد، پس از ۴ دور انتخابات سراسری، نتانیاهو را از گردونه قدرت این رژیم خارج کرد.   انتهای پیام/ برچسب ها: رژیم صهیونیستی نفتالی بنت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نفتالی بنت کابینه جدید رژیم صهیونیستی تشکیل کابینه نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا لایحه کمک‌های ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، اسرائیل و تایوان را امضا کرد و گفت که ارسال این کمک‌ها تا چند ساعت دیگر آغاز می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بایدن امروز چهارشنبه پس از امضای این لایحه برای تبدیل شدن به قانون، در خصوص ارائه کمک‌های آمریکا به اوکراین بیان کرد: کی‌یف تمایل و مهارت برای پیروزی در جنگ برابر روسیه را دارد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در مورد کمک‌های نظامی به رژیم صهیونیستی ابراز داشت: این کمک‌ها به پر کردن مهمات دفاع هوایی اسرائیل کمک می‌کند.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو