Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:03:49 GMT

کارگاه آموزشی رسالت سیاسی مداحان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۲۱۲۷

کارگاه آموزشی رسالت سیاسی مداحان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، کارگاه آموزشی رسالت سیاسی ستایشگران اهل بیت(ع) با محوریت تدریس کتاب «مداحی و سیاست» فردا سه‌شنبه ۲۵ خردادماه از ساعت ۱۷:۳۰ در مسجد الحسین(ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام حمید رسایی سخنرانی و قاسم آریانی نیز تدریس خواهد داشت.

مسجدالحسین(ع) در نارمک، میدان ۸۸ (مترو فدک) واقع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حمید رسایی مسجد الحسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، در ادامه برگزاری کارگاه های تخصصی در موزه سینما، کارگاه آشنایی با عکاسی در فیلم و سینما توسط امیر عابدی عکاس شناخته شده سینما برگزار می‌شود.

این کارگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در سالن فردوس موزه سینما برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می توانند به سامانه اینترنتی موزه سینما مراجعه کنند. این در حالی است که به شرکت کنندگان در پایان کارگاه گواهی حضور داده می‌شود.

امیر عابدی از سال ۱۳۶۷ به صورت جدی عکاسی را در سینما آغاز کرد و تاکنون عکاسی بیش از ده‌ها فیلم بلند سینمایی، مجموعه تلویزیونی، تئاتر و فیلم کوتاه را انجام داده است.

وی تاکنون جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم از جشنواره فیلم فجر را برای عکاسی فیلم «سه زن» و تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما برای عکاسی فیلم «مزرعه پدری» را به‌دست آورده است.

عابدی عکاسی فیلم‌هایی همچون «نسل سوخته»، «شب یلدا»، «چهارشنبه سوری»، «آلزایمر»، «یک شهروند کاملا معمولی»، «جاده قدیم»، «ساکن طبقه وسط»، «زندان زنان»، «قرمز»، «پرواز در نهایت»، «سریال مدار صفر درجه» را بر عهده داشته است.

کد خبر 6088956 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان