Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر دریادار حسین خانزادی صبح امروز در مراسم تحویل ناوشکن دنا و مین روب شاهین به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: امروز ساخت و توسعه چنین آرایه‌های عظیم نظامی نشانه عمق توانمندی کشور در عرصه‌های متنوع نظامی و علمی است که ماحصل آنها به چنین سازه‌هایی ختم می‌شود که مظهر اقتدار و اراده کشورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:امروز ناوشکن سهند و ناوبندر مکران در اقیانوس اطلس نمایش توانایی های علمی و نظامی کشور است و اولین حضور در اقیانوس اطلس است که استکبار دستپاچه شده و او را به محاسبه اشتباه انداخته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: این پیام صلح و مودت با ملت‌های آزاده جهان است و نمایش اقتدار ملت ایران در گام دوم انقلاب است.

امیرخانزادی ادامه داد: به فرموده فرمانده معظم کل قوا، دریاهای آزاد متعلق به همه ملت ها است و نفس حضور در دریا، قدرت است و چشم اندازهای روشنی از خیزش تمدنی ایران را در دریاها در پیش روی همه ما قرار دارد.

وی بیان داشت: آرایه‌های دریایی قدرت آفرین به دست توانای وزارت دفاع و توسط جوانان بصیر است که شکل و ساختار یافته و ما این راه را با قدرت ادامه خواهیم داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان گفت: حضور در دریاهای آزاد حق ماست و هیچ نهیبی را نپذیرفته و زیر بار هیچ قلدری نخواهیم رفت. این تابعی از سیاست‌های دفاعی کشورمان است که جان بر کف بر سر تحقق آن ایستاده ایم.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریای ارتش حضور ناوگروه ایران در اقیانوس اطلس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903257

دیگر خبرها

  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • نخستین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی با ناو «شهید مهدوی»
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • سردار رادان: عهد می‌بندم طرح نور را ادامه دهیم
  • سردار رادان: به سبک خودمان آزادی را ایجاد می‌کنیم
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است
  • ابوترابی‌فرد: عملیات «وعده صادق» قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود