Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین کلاس کنترل مربیگری انستیتو کشتی در سال جدید از سه شنبه هفته جاری در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، کامبیز مرادی، رئیس انیستیتو کشتی در این مورد گفت: سال گذشته 5 کلاس کنترل و 2 کلاس استاژ مربیگری با هدف شناسایی مربیان فعال و سازنده در استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، کردستان، لرستان و فارس با حضور مدرسان فدراسیون و تیم آموزشی برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با توجه به پیک چهارم کرونا در کشور، کلاس های ما به تأخیر افتاد و پس از بهتر شدن شرایط، اولین کلاس کنترل مربیگری کشتی آزاد و فرنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی از روز سه شنبه هفته جاری در شهر رشت استان گیلان برگزار می شود.

مرادی تصریح کرد: کلیه مربیان سراسر کشور در سال جاری آماده دوره کنترل مربیان با آیتم های آمادگی جسمانی، فعال بودن در باشگاه ها، بار فنی و علمی باشند.

او گفت: همانند سال گذشته که برخی از مربیان با توجه به نداشتن شرایط لازم از لیست مربیان خارج شد و برخی نیز که از بولتن خارج شده و دارای دفترچه بودند را به لیست مربیان اضافه کردیم، امسال نیز با در نظر گرفتن آیتم های اعلام شده این کار انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کلاس مربیگری کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامیداشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.

این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا