Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صفایی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: افزایش قیمت بنزین در آبان ۹۸ در نهایت بی‌تدبیری انجام شد و همین مسأله باعث ایجاد هزینه‌هایی برای کشور شد.

وی افزود: ما در سال 89 هم افزایش قیمت بنزین را داشتیم اما به دلیل زمینه‌سازی و اطلاع رسانی به مردم این کار بدون هیچ حاشیه و درگیری انجام شد اما در سال 98 همان طور که گفتم افزایش قیمت بنزین در نهایت بی‌تدبیری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است این است که آقای عبدالناصر همتی که عنوان می‌کند با افزایش قیمت بنزین مخالف بوده است در سال 98 عرضه بنزین 5 هزار تومانی را پیشنهاد کرده است.

صفایی خاطرنشان کرد: من در آبان 98 و در آستانه افزایش قیمت بنزین با یکی از بخشداران صحبت می‌کردم و او به من گفت که برای این موضوع آماده‌باش هستند تا پس از افزایش قیمت بنزین مسأله‌ای پیش نیاید.

وی افزود: وقتی یک بخشدار چنین صحبتی را مطرح می‌کند چگونه است که رئیس جمهور ما عنوان می‌کند که من در جریان افزایش قیمت بنزین نبودم. این رفتار آقای رئیس جمهور درواقع مسخره کردن مردم است و در شأن یک رئیس جمهور نیست که این گونه رفتار کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: چطور است که یک کار با دستور رئیس جمهور انجام شده باشد و او از انجام آن بی‌اطلاع باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد صفایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزایش قیمت بنزین رئیس جمهور انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه

رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، گوستاو پترو رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند.

وی طی یک سخنرانی با بیان اینکه از دوم می (13 اردیبهشت) مراودات دیپلماتیک با اسرائیل قطع می شود، تاکید کرد: اگر فلسطین بمیرد، انسانیت هم می‌میرد.

پترو در ادامه گفت که فلسطین و غزه را معادل مقاومت می داند.

نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در مغرب هم تعطیل شد

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • دلیل کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر چیست؟ همتی پاسخ داد
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!