Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@04:21:04 GMT

روحانی: ارتش ما آبدیده است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۲۵۲۲

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت دفاع و الحاق ناوشکن دنا و ناو مین‌شکار شاهین به ناوگان نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز کار بسیار بزرگی را وزارت دفاع به پایان رساند، اظهار کرد: نیروی دریایی یک نیروی پرتوان از آغاز انقلاب تا الان بوده و مردم ما به یاد دارند که در جنگ ظرف ماه‌های اولیه نیروی دریایی ارتش به طور کلی نیروی دریایی عراق را منهدم کرد و دیگر شناور عراقی در دریاها نمی‌دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروی دریایی و هوایی تنها نیروهایی بودند که در سال پایان جنگ مستقیم با ارتش آمریکا درگیر شدند. این دو نیرو در خلیج فارس با نیروی دریایی و هوایی آمریکا مواجه شدند. این ارتش آبدیده است و حدود ۳۳ سال است از آبهای سرزمینی ما محافظت می‌کند.

روحانی با بیان اینکه امروز نیروی دریایی تعلق به خلیج فارس و دریای عمان ندارد، اظهار کرد: همه اقیانوسها محل فعالیت این نیرو در چارچوب مقررات بین‌المللی است. امروز این نیرو در اقیانوس اطلس حرکت می‌کند و قادر است بدون نیاز به پهلو گرفتن در بندری، با خودکفایی کامل و لجستیک همراه، آبهای بین‌المللی را بپیماید.

رییس جمهوری یادآور شد: امروز دولت جمهوری اسلامی ایران در خدمت ایران و نیروهای مسلح است. ما شاهدیم برخلاف جنگ اقتصادی سه ساله که هر کشوری بود به زانو درمی‌آمد، ملت و دولت ما ایستاده و مقاومت می‌کند و توانسته نیازهای ضروری مردم و نیروهای مسلح را تامین کند.

وی تاکید کرد: در دوران کرونا و جنگ اقتصادی به طور توامان و با تمامی مشکلات این دولت قدرتمند دست از توسعه و توانمندی نیروهای مسلح برنداشت.

روحانی با بیان اینکه این دو ناو در دولت دوازدهم ساخته شده است، اظهار کرد: دولت یازدهم و دوازدهم در زمینه سواحل مکران و نیازمندیهای بندر جاسک را که تبدیل به بندر مهمی شده است و اینکه این دولت توانسته گاز را به استان‌های شرقی برساند و آب را شیرین کند و به کویرهای شرق کشور برساند و این توسعه که در این مناطق شاهدیم، و اینکه بندر جاسک به زودی بدل به بندر نفتی ما خواهد، همه این کارها از امور استراتژیک انجام شده توسط دولت فعلی است.

ادامه دارد ...

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • فوجیان؛ بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشتی جنگی چین (+فیلم و عکس)