Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله گیتی‌منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت:سال گذشته مقدار فروش مرزی نفتگاز در جایگاه مرز باشماق بیش از ۲۶۱ هزار لیتر و مقدار فروش از محل پایش و کنترل فروش در باک، نه میلیون و ۷۳۷ هزار لیتر بوده است.

گیتی‌منش اظهار داشت: در جهت تحقق کامل دولت الکترونیک و تکریم رانندگان در حال تردد در پایانه مرزی باشماق، فرآیند کنترل و پایش باک کامیون‌های ترانزیتی و ترانشیپی با استفاده از ابزار‌های دیجیتال و بهره‌مندی از سامانه فروش مرزی به صورت سیستمی و الکترونیکی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوضمن تشریح عملکرد شرکت در این شهرستان و اعلام وجود سه هزار و ۵۵۰ خانوار مصرف‌کننده نفت سفید، از آغاز ارسال و ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز روستا‌های سخت‌گذر ناحیه خبر داد و افزود: با توجه به کوهستانی و سخت‌گذر بودن راه‌های روستایی این شهرستان، ارسال و ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز روستاییان آغاز شده تا در فصل سرما و بسته شدن راه‌ها، مشکلی برای تامین سوخت مردم ساکن در این مناطق ایجاد نشود.

مدیر منطقه کردستان با اشاره به حضور بازرسین گروه معین منطقه در ناحیه مریوان، از فعالیت پنج باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و چهار باب جایگاه سی‌ان‌جی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تامین و توزیع مطلوب سوخت مورد نیاز واحد‌های تولیدی، خدماتی و کشاورزی شهرستان، توزیع الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع خانوار‌ها و مصرف‌کنندگان جزء و همچنین توزیع الکترونیکی نفتگاز کشاورزی مصرف‌کنندگان جزء از اقدامات شرکت در راستای تحقق دولت الکترونیک و تحق حقوق شهروندی است.

فرماندار شهرستان مریوان نیز در این دیدار از اقدامات صورت گرفته توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در این شهرستان و مدیریت پایانه مرزی باشماق تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرآورده های نفتی جایگاه سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش

پیکر شهید ستوان دوم جلال اعتماد، از شهدای مرزبان حادثه منطقه مرزی هنگه‌ژال بانه امروز یکشنبه در شهرستان قروه تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، پیکر شهید ستوان دوم جلال اعتماد، از شهدای مرزبان حادثه منطقه مرزی هنگه‌ژال بانه امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور پرشور مردم و مسئولان در شهرستان قروه تشییع شد و مادر او با فرزند شهیدش برای آخرین بار وداع گفت.

کد خبر 750800

دیگر خبرها

  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند