Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم بوستانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: روز سه‌شنبه بازی سختی برابر عراق خواهیم داشت. عراق یک تیم کاملاً فیزیکی و جنگنده است، آنها مهاجمان خوبی دارند که می‌توانند از لحظه‌های به دست آمده، استفاده کرده و دروازه ما را به خطر بیندازند بنابراین باید مدافعان ما هوشیار باشند و اشتباه نکنند زیرا یک اشتباه باعث خواهد شد تا موقعیت ما برای رفتن به مرحله بعد به خطر بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، به طور حتم اسکوچیچ برای دیدار برابر عراق باز هم با چند تغییر تیمش را روانه این بازی حساس خواهد کرد. او می‌داند که این دیدار سرنوشت‌سازترین بازی این گروه خواهد بود. سه تیم ایران، بحرین و عراق شرایط سختی دارند و هر تیمی که نتیجه را به حریف دیگر واگذار کند، باید چهار سال دیگر منتظر بماند تا شاید بتواند به جام‌جهانی صعود کند.

وی اظهار داشت: ما در خط حمله مهاجمان زهرداری داریم، آزمون و طارمی در حال حاضر بهترین مهاجمان ما هستند، شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کرده و همه امید دارند که این دو بتوانند مقابل عراق گلزنی کنند. در خط هافبک هم نفرات خوبی داریم که می‌توانند با هافبک‌های عراق بجنگند و توپ و میدان را از آن خودشان کنند. در خط دفاع باید دقت بالایی داشته باشیم. شرایط برای مدافعان ما سخت خواهد بود؛ آنها باید بدون استرس و با خونسردی کامل پا به این بازی حساس بگذارند و نباید اجازه دهند عراقی‌ها صاحب ضربات ایستگاهی شوند و موقعیت شوت‌زنی پیدا کنند چون آنها در این زمینه تبحر خوبی دارند. علاوه بر این، بیرانوند قطعاً درون دروازه بیرانوند خواهد ایستاد؛ دروازه‌بانی که عملکرد خوبی داشته و حالا در اروپا تجربیات گرانبهایی کسب کرده؛ او هم باید هوشیار باشد و با آمادگی و روحیه خوب، وارد این بازی پراسترس شود.

پیشکسوت فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد و گفت: تیم ملی کشورمان برنده این بازی حساس خواهد بود. با برد برابر عراق می‌توانیم به مرحله بعد صعود کرده و امیدوار باشیم که در آن مرحله هم نتایج قابل قبولی کسب و به جام‌جهانی صعود خواهیم کرد.

بوستانی در خصوص انتقادهای مطرح شده نسبت به اسکوچیچ گفت: برخی‌ها با اینکه تیم ملی کشورمان سه بازی را با پیروزی به پایان رسانده هنوز هم از اسکوچیچ انتقاد می‌کنند. حال زمان آن فرا رسیده که این مربی کروات با پیروزی برابر عراق، خودش را به همه ثابت کند. او برای تیم ملی زحمت کشیده، سه بازی را با برد به پایان رسانده و حالا وقت آن است که به همه بگوید این بردها اتفاقی نبوده، پیروزی برابر عراق می‌تواند اسکوچیچ را به همه ثابت کند بنابراین او با آرامش کامل عراق را آنالیز می‌کند تا با یک ترکیب ایده‌آل به مصاف حریف سختکوش خود برود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با شناختی که من از بازیکنان تیم ملی کشورم دارم، می‌دانم که عراق را شکست خواهند داد و به دورِ بعد صعود می‌کنند بنابراین برای صعود به جام‌جهانی باید تمام مسئولان فوتبال کشورمان یکدل شده و با برنامه‌ریزی صحیح و در دستور کار قرار دادن چند بازی تدارکاتی خوب برابر تیم ملی کشورمان، این تیم را آماده‌تر از گذشته کرده تا یکبار دیگر شاهد حضور ملی‌پوشانمان در جام‌جهانی باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریم بوستانی عراق تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کامبوج عراق کریم بوستانی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برابر عراق جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی

سپاهان در خانه میزبان استقلال خوزستان است.

سپاهان در هفته بیست و ششم باید در خانه به مصاف شاگردان سیروس پورموسوی برود.

اطلاعات بازی  هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران بازی: سپاهان - استقلال خوزستان تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 16 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:10 ورزشگاه: ورزشگاه نقش جهان داوران: حسن اکرمی پیش بازی

سپاهان که در رده سوم جدول رده بندی است روی کاغذ شانس قهرمانی دارد اما کار سختی برای رسیدن به سرخابی ها تا پایان فصل در پیش دارد. بازی قبلی آنها مقابل پرسپولیس با تساوی 0-0 تمام شد.

استقلال خوزستان برای بقا می جنگد اما بازی بسیار سختی در نقش جهان دارد. استقلال خوزستان فقط سک امتیاز با نساجی و فولاد فاصله دارد و در صورت امتیاز نگرفتن از سپاهان شرایط بدتری در جدول پیدا می کند.

جدول لیگ برتر

 

بازی های رودروری دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟