Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:19:51 GMT

۱۷۰ هزار و۵۰۰ نفر در مهاباد واجد شرایط رای دادن هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۲۶۵۲

۱۷۰ هزار و۵۰۰ نفر در مهاباد واجد شرایط رای دادن هستند

عارف خدرلو در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخابات پرشور اظهار کرد: هم اکنون تمامی امکانات برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در شهرستان فراهم شده است.

وی با اشاره به تأیید صلاحیت ۸۲۵ نفر از نامزدهای شوراهای شهر و روستا گفت: مهاباد دومین شهرستان استان از لحاظ تعداد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار مهاباد با بیان اینکه ۱۷۰ هزار و۵۰۰ نفر در مهاباد واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: از این تعداد ۴ هزار و ۶۴۶ نفر برای اولین بار در این مشارکت سیاسی حضور خواهند داشت.

خدرلو افزود: ۳۰ نفر از بازرسان هیئت نظارت در روز ۲۸ خرداد، بر سلامت انتخابات نظارت می‌کنند و همه تمهیدات برای روز برگزاری بزرگترین رویداد سیاسی کشور در سال جاری آماده است.

وی اضافه کرد: حدود ۶۰ هزار ماسک برای روز انتخابات تدارک دیده شده که در صورت حضور افرادی بدون ماسک در شعب اخذ رأی این ماسک‌ها تقدیم مردم شود.

خدرلو گفت: ثبت احوال هم آماده است در صورت اینکه افرادی مشکل شناسنامه و کارت ملی داشته باشند این مشکل را حتی در روز انتخابات حل و فصل کند.

در روز انتخابات جمعه این هفته، مردم شهرستان برای انتخاب رئیس جمهور و ۴۵۵ نماینده شورای شهر و روستا در پای ۱۱۶ صندوق اخذ رأی حضور پیدا می‌کنند.

کد خبر 5234367

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری مهاباد انتخابات 1400 صندوق رای انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اردبیل انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند