Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ارسلان قاسمی، فرماندار شهرستان نظرآباد پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در بستر امن و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان فراهم شده است، گفت: در دوره‌های گذشته در شهرستان ۱۱۱ شعبه اخذ رای داشتیم و امسال در شرایط کرونایی تعداد شعب افزایش یافته و به  ۱۱۸ شعبه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به آمار شعب اخذ رای در بخش‌های مختلف شهرستان نظرآباد، بیان کرد: در شهر نظر آباد ۷۰ شعبه اخذ رای داریم که ۶۸ شعبه ثابت و دو شعبه سیار است. برای اخذ رای روستاهای بخش مرکزی شهرستان ۲۳ شعبه  اخذ رای در نظر گرفته شده که ۲۱ شعبه ثابت و ۲ شعبه سیار است و برای بخش تنکمان نیز ۲۵ شعبه اخذ رای  در نظر گرفته شده که ۴ شعبه متعلق به شهر نظر آباد و ۲۱ شعبه مربوط به روستاهای این بخش است.

فرماندار نظرآباد با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار سرشماری رسمی کشور در سال ۹۵، جمعیت شهرستان ۱۵۳ هزار نفر است، گفت: بر اساس تعداد کارت های ملی صادر شده، شهرستان نظر آباد ۱۱۵ هزار نفر جمعیت بالای ۱۵ سال دارد که جمعیت واجدین شرایط برای اخذ رای  حدود ۱۰۰ هزار نفر پیش بینی می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای در شهرستان فراهم شده است؛ یادآور شد: همچون سراسر کشور یکی از دغدغه‌های مسؤولان در استان و شهرستان مدیریت بیماری کرونا بوده تا کمترین آسیب متوحه مردم باشد. برای انتخابات هم پیش بینی های لازم در این خصوص به عمل آمده و محل شعب در فضاهایی با تهویه لازم و وسعت مناسب در نظر گرفته شده  تا امکان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فراهم باشد.

وی افزود: ملزومات مورد نیاز از جمله ماسک و  موادضدعفونی برای شعب اخذ رای در شهرستان نظر آباد پیش بینی شده است. همچنین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت شهرستان ناظران بهداشتی برای شعب در نظر گرفته شده که فرآیند  رعایت پروتکل های بهداشتی  را نظارت و مدیریت می‌کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: ارسلان قاسمی فرماندار نظرآباد رعایت پروتکل های بهداشتی نظر گرفته شده شهرستان نظر اخذ رای هزار نفر نظر آباد پیش بینی شعبه اخذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه امسال در ۳۵۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی آبی و دیم شهرستان نهاوند ۷ نوع گیاه دارویی کشت شده است، پیش بینی کرد: امسال برای اولین بار بیش از ۳۲۰ تن انواع گیاهان دارویی در مزارع آبی و دیم این شهرستان برداشت شود.

توکل آبشناس افزود: همه این محصولات ارزش صادرات دارند و پیش بینی می‌شود، بیش از یک میلیون دلار ارزآوری به استان و شهرستان داشته باشد.

به منظور جلوگیری از تعرض به عرصه‌های منابع طبیعی، مصرف بی رویه آب در بخش کشاورزی و ترویج کاشت محصولات کم آب بر، امسال برای نخستین بار، برخی از کشاورزان نهاوندی گیاهان دارویی کاشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد