Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف خدرلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد پنج هزار و ۷۴۱ رای اولی در شهرستان واجد شرایط شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ هستند. 

وی در خصوص تخلفات تبلیغاتی نامزدها نیز بیان کرد: برخی تخلفات گزارش شده و در آن برخی نامزدها به نام دکتر و مهندس خود را معرفی کرده‌اند در حالیکه در زمان ثبت نام تنها ۱۰ داوطلب با مدرک دکترا ثبت نام کرده‌اند و این موضوع پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد ضمن تاکید بر اینکه نامزدها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، اظهار داشت: تاکنون تخلفات به قدری نبوده که به جرم تلقی شود و یا تأثیری در نتایج داشته باشد، اما همچنان تبلیغات نامزدها توسط هیأت نظارت بر انتخابات رصد می‌شود.

خدرلو اضافه کرد: مقام‌معظم‌رهبری نیز بر امانتداری از رای مردم به عنوان حق الناس تاکید ویژه داشتند که ما مجریان انتخابات باید در این خصوص در تمامی فرایندهای انتخابات تا روز انتخابات و برگه رای مردم، حق الناس و حفظ بی‌طرفی را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرستان مهیا شده است تا در فضایی شاداب ، سالم و بیطرفانه این رویداد مهم سیاسی برگزار شود.

وی با بیان اینکه اجازه نخواهد داد زمینه جابجایی حتی یک رای در حوزه های انتخابیه در شهرستان مهاباد فراهم شود، گفت: چهار هزار نفر عوامل اجرایی این دوره از انتخابات را برگزار خواهند کرد و برای تسهیل در امر رای دادن شهروندان با توجه به شرایط کرونا ۱۰ شعبه به تعداد شعبه های این حوزه افزوده شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی ۸۲۴ نامزد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد ۶۷۶ نفر در مناطق روستایی و ۱۴۸ نفر نیز در شهرهای مهاباد، خلیفان و گوگ تپه هستند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد؛ در مجموع ۴۵۵ کرسی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دوره در مهاباد پیش بینی شده است.

مهاباد ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی شوراهای اسلامی اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳