Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:21:51 GMT

به آزمون حواستان باشد، او گزینه میلان است!

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۳۱۴۶

یک خبرگزاری عراقی نسبت با اذعان به شم بالای گلزنی سردار آزمون، نسبت به درخشش احتمالی او در دیدار سه‌شنبه شب واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی مسابقه تیم‌های ملی ایران و عراق سه‌شنبه شب برگزار خواهد شد، که نتیجه این مسابقه می‌تواند در سرنوشت هر دو تیم سهیم باشد و یک غفلت می‌تواند حذف زودهنگامی را از گردونه رقابت‌های انتخابی جام جهانی برای این دو تیم مدعی آسیایی به ویژه تیم ملی ایران که در دو دوره گذشته جام جهانی، پای ثابت رقابت‌ها بوده، رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رسانه‌های عراقی در روزهای گذشته تحلیل و بررسی‌های متفاوتی نسبت به عملکرد تیم ملی و هم‌چنین نقش‌آفرینی جز به جز ستاره‌های ایرانی در بازی‌های گذشته داشته‌اند؛ در یکی از آخرین بررسی‌ها سایت «البوابه» در توییتر خود واکنش جالبی به اخبار نقل و انتقالاتی پیرامون سردار آزمون مهاجم گلزن تیم ملی و ارزشمندترین بازیکن لیگ روسیه پرداخته است.

 

این سایت با اشاره به خبری که نشریه معتبر «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا دو روز قبل منتشر کرده بود و در آن اشاره به پیگیری‌های باشگاه میلان از باشگاه زنیت روسیه برای شرایط جذب سردار آزمون داشت، به مدافع تیم ملی عراق قدرت بالای گلزنی سردار آزمون را هشدار داد و با بازتاب خبر رسانه ایتالیایی مبنی بر درخواست جذب آزمون از سوی باشگاه میلان، این‌چنین درباره مهاجم تیم ملی نوشت: «باشگاه میلان با جدیت برای جذب سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران و باشگاه زنیت روسیه برای فصل آینده وارد عمل شده است.»

 

زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون سردار آزمون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

به گزارش ایسنا، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر با ارزیابی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: کنکور یک مقطع حساس برای داوطلبان و خانواده‌ آنهاست که نتیجه زحمات چند ساله را در این مقطع درک می‌کنند، تمام تلاش سازمان سنجش و دستگاه‌های مربوط، ایجاد شرایطی برای برگزاری آزمون در فضای آرام و مطمئن بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، عنوان کرد: آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

خلجی گفت: امیدوارم با اعلام نتایج هر یک از داوطلبان به میزانی که تلاش کردند، ثمره کوشش خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم)
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • ویدیو/ گل‌زنی سردار آزمون در تمرین رم
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد