Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:27:33 GMT

ورزشگاه فینال جام حذفی وابسته به گل‌گهر!

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۳۴۰۱

ورزشگاه فینال جام حذفی وابسته به گل‌گهر!

هنوز تصمیم قطعی برای میزبان فینال جام حذفی اتخاذ نشده و مشخص نیست این مسابقه کجا برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، جام حذفی فوتبال ایران روز گذشته قرعه کشی شد و هشت تیم پرسپولیس - استقلال، ملوان - خیبر خرم‌آباد، فولاد - سپاهان و گل گهر سیرجان - آلومینیوم اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

سه سال مسابقه فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار شد اما اتفاقات ناخوشایند در روز بازی باعث شد تا میزبانی از این شهر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار فینال فصل گذشته جام حذفی در مشهد بین دو تیم استقلال و تراکتور برگزار شد که تبریزی‌ها موفق به پیروزی ۳_۲ مقابل آبی‌پوشان شدند و جام حذفی را برگزار کردند. پیش از این عنوان می‌شد که ورزشگاه محل فینال مسابقات در استان کرمان باشد اما هنوز این مسئله قطعی نشده است.


امیرحسین روشنک مسئول برگزاری جام حذفی فوتبال ایران، در خصوص ورزشگاه میزبان مشابه فینال در جام حذفی نیز گفت: هم به لحاظ ورزشگاه و هم به این جهت که طبق آیین نامه باید میزبان فینال جام حذفی یک ورزشگاه بی طرف باشد باید منتظر بمانیم تا وضعیت گل گهر مشخص شود زیرا ورزشگاه کرمان برای گل گهر سیرجان بی طرف محسوب نخواهد شد، اگر این تیم به فینال بیاید نمی‌توانیم مسابقه را در این ورزشگاه برگزار کنیم، به همین دلیل باید مقداری منتظر بمانیم تا وضعیت ورزشگاه کرمان و همچنین شرایط تیم‌هایی که در نیمه نهایی حضور دارند مشخص شود و سپس تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

جام حذفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام حذفی فینال جام حذفی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، استقلال ملاثانی که در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به دلیل باز نشدن درهای ورزشگاه غدیر اهواز از سوی باشگاه استقلال خوزستان نتوانست از فجرسپاسی شیراز میزبانی کند، ورزشگاه خود را برای میزبانی از سپاهان در جام حذفی مشخص کرد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان دیدار تیمش است به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: سازمان لیگ به ما اعلام کرد باید امروز ورزشگاه را مشخص کنید. رفتیم نزد مسئولان نفت مسجدسلیمان و با خواهش و تمنا توانستیم این ورزشگاه را برای میزبانی از سپاهان معرفی کنیم. در اهواز و آبادان به ما ورزشگاه ندادند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸