Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@04:26:23 GMT

چگونه رنگ پوست خود را روشن تر جلوه دهیم؟

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۳۵۹۴

چگونه رنگ پوست خود را روشن تر جلوه دهیم؟

رنگ پوست مشخصا یکی از مهمترین این موارد به شمار می­رود و به همین دلیل است که برند های آرایشی فروش و درآمد بسیار بالایی دارند. بسیار از افراد رنگ پوست روشنی ندارند و پوستی سبزه یا تیره دارند. پوست سفید و روشن مورد علاقه ی بسیاری از افراد است. برای داشتن پوستی سفید البته لوازم آرایشی مانند انواع پنکک های پودری یا مایع و همچنین کرم پودر بسیار مناسب به نظر می­رسد اما قبل از استفاده از این موارد بهتر است سری به نزدیک ترین فروشگاه فروش لباس بزنید یا به یک آنلاین شاپ اینترنتی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1. پوست خود را بشناسید

رنگ پوست ما ناشی از نوعی رنگدانه طبیعیست که ملانین نام دارد البته رنگ مو و چشمان ما هم بستگی به سطح ملانین در بدنمان دارد و ملانین ها توسط سلول هایی به نام ملانوسیت تولید می­شوند. میزان و سطح ملانینی که بدن هر فرد تولید می­کند به الگوی ژنتیکی او برمیگردد. به همین خاطر رنگ پوست و موی فرزند تا حد زیادی مشابه به والدین او خواهد بود. بنابراین ما دخالتی در تعیین رنگ پوست و موی خود نداشته ایم اما می­توانیم با چند روش تغییراتی در آن به وجود بیاوریم. برای مثال می­توانیم از لباسی استفاده کنیم که با رنگ پوست ما در تضاد باشد و آن را روشنتر یا تیره تر نشان دهد.

2. لباسی متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید

 بسیار مهم است که بدانید چه رنگ های به رنگ پوست شما می­آید و از طرفی کدام یکی از این رنگ ها توانایی روشن‌تر کردن رنگ پوست شما را هم دارند. برای آن که بتوانیم تشخیص دهیم کدام رنگ ها با پوست ما تناسب دارند ابتدا باید بدانیم تناژ رنگی پوستمان گرم یا سرد است. برای این کار آسان ترین روش این است که به رنگ‌های دستان خود نگاه کنید. اگر رنگ های شما سبز به نظر می­رسند تناژ رنگ پوست شما به رنگ های گرم متمایل است و اگر رنگ هایی بنفش یا آبی دارید پوست شما سرد است و اگر بین این رنگ ها یعنی بین سبز و آبیست.

رنگ هایی که کمی به تیرگی میزنند و پوست را به سمت شکلاتی بودن نزدیک می­کنند از دسته رنگ های گرم هستند. پوست هایی که رنگ گرمی دارند بهتر است لباس هایی با رنگ های گرم را به تن کنند. رنگ لباس مناسب با این رنگ های پوستی رنگ هایی هستند که پوست را درخشان و صاف تر نشان می­دهند. برای مثال رنگ قرمز می­تواند چهره شما را باز تر و روشن تر کند همچنین زرد و طلایی بسیار ملایم می­توانند پوستتان را روشن تر نشان دهند. رنگ های سرد مثل برخی آبی ها یا رنگ های بنفش چهره شما را بیمارگون یا خاکستری نشان خواهند داد بنابراین از استفاده از این رنگ ها به صورت غالب در پوششتان خودداری کنید و به عنوان ترکیب در اکسسوری های خود از آن استفاده کنید.

تا حد امکان سعی کنید اگر پوست روشنی دارید و می­خواهید پوستتان روشنتر به نظر برسد از لباس های تیره رنگ و اگر عکس این قضیه صادق است و رنگ پوست گرمی دارید از رنگ های روشن و درخشان استفاده کنید

3. عینک های آفتابی

استفاده از برخی عینک های آفتابی می­تواند تغییر زیادی در ظاهر چهره شما ایجاد کند. عینک های آفتابی به علت تیره بودن یک تضاد رنگ نسبتا شدید را با پوست شما ایجاد خواهند کرد که این تضاد باعث می­شود چهره­ی شما روشن تر به نظر برسد. رنگ هایی مثل زرد در عینک های آفتابی حالتی دو پهلو دارد و هم چهره شما را درخشان و روشن می­کند و هم جلوه رنگ پوستتان را بیشتر می­کند. البته کسانی که رنگ پوست بسیار سفید و یخی دارند بهتر است از عینک های مشکی رنگ و یا تناژ خاکستری یا آبی کمرنگ استفاده کنند و از عینک های زرد بسیار کمرنگ استفاده کنند.

4. از لوازم آرایشی مناسب استفاده کنید

برند های آرایشی بهداشتی مطرحی در سراسر جهان همواره به تولید محصولات آرایشی سفیدکننده می­پردازند تا نیاز خیل افراد جامعه به این محصول را برطرف کنند و لوازم آرایشی از پرفروش ترین کالاهای دنیا هستند که دسترسی به آن آسان است و کمک زیادی هم به تغییر چهره افراد می­کند.

داشتن پوستی صاف و مخملی اکنون آرزوییست که با داشتن یک پک آرایشی مناسب و ترجیحا  اصل به حقیقت پیوسته و خانم های جوان عموما از کرم پودرها و کانسیلرهای اورجینال از برندهای محبوب آرایشی استفاده می­کنند تا پوستی به تناسب پوست خود، روشن تر و صاف تر داشته باشند.

5. چند برند آرایشی داخلی با کیفیت

در داخل ایران برند های آرایشی چون برند شون با تولید محصولات ارگانیک بازار خوبی را برای خود ایجاد کرده و مشتریان ثابت خود را دارد. برند مای هم از برند های مشهور ایرانیست که قدمت بالایی در تولید محصولات آرایشی بهداشتی دارد. احتمالا نام برند کالیستا این روزها زیاد به گوشتان خورده است. این برند هم مانند شون یک برند تازه تاسیس نسبت به مای است که با داشتن کیفیت بالا جایگاه خوبی در میان برند های آرایشی داخلی کسب کرده است. کیفیت کرم پودر های شون و کالیستا تقریبا یکسان است با این تفاوت که کرم پودر های کالیستا راحت تر روی پوست می­خوابند و پوست را یکدست تر می­کنند.

6. محصولات آرایشی خارجی

با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت امروزه اکثرما خانم ها نام برند های مشهور آرایشی را می­شناسیم. قیمت خرید این محصولات با دلار محاسبه می­شود و برای اکثر کسانی که داخل ایران زندگی می­کنند نامعقول به نظر می­رسد. اما حقیقت امر این است محصولا خارجی به دلیل فرمولاسیون دقیق و تست شده آسیب کمتری به پوست وارد می­کند.

برند های مطرح در این زمینه شامل برند دوسه، برند مک ، برند میبلین، تارت، رولوشن، هدی بیوتی، مک، فلورمار، ورسای، دایسل، گریماس و ...... می­باشند. تمامی این برند ها جزو برند های مشهور و پرطرفداری هستند که بسیاری از اینفلوئنسرهای اینستاگرام مانند صدف بیوتی آنها را مورد نقد و برسی قرار داده اند.

اگرچه استفاده از لباس و اکسسوری های متناسب با رنگ پوست می­تواند کمک بسیاری به روشن تر شدن پوست ما بکند اما لوازم آرایشی همیشه یک گزینه امن و سریع محسوب می­شود. البته این را هم باید در نظر گرفت که تمامی محصولات آرایشی بهداشتی جدا از جلوه و زیبایی که به چهره ما می­دهند آسیب هایی را هم به پوست ما وارد می­کنند. اگر عادت به استفاده از لوازم آرایشی خصوصا محصولات پوستی دارید بهتر ایت هر ماه و یا هر چند هفته یکبار فیشیال پوست انجام دهید و از یک پزشک پوست یا بیوتی تراپیست کمک بگیرید تا سلامت و شادابی پوست شما حفظ شود.

   این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است. 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رپور برند های آرایشی عینک های آفتابی محصولات آرایشی لوازم آرایشی رنگ ها رنگ پوست رنگ هایی پوست خود پوست شما چهره شما برند ها پوست ما روشن تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد

به گزارش ورزش سه و به نقل از اعتماد، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر دو تیم استقلال و تراکتور به مصاف یکدیگر می‌روند. تراکتور با مربی جدید به فکر روزهای خوب در آینده است و استقلال با مالکان جدید می‌خواهد صدرنشینی را حفظ کند. نکو و شاگردانش با از پیش رو برداشتن تیم قرمزپوش تبریزی می‌توانند گام بلندی به سوی قهرمانی بردارند. به بهانه واگذاری استقلال به پتروشیمی و این بازی حساس با حسن روشن یکی از پیشکسوتان پرافتخار استقلال تماس گرفتیم که صحبت‌های‌مان به دیگر مسائل پیرامون این باشگاه و حواشی چند وقت گذشته کشیده شد که خواندن آن خالی از لطف نیست!


می شود گفت استقلال در صورت پیروزی  برابر تراکتور قهرمان لیگ می‌شود؟

نه! در اینکه یکی از دو تا تیم پرسپولیس و استقلال قهرمان می‌شوند که بحثی نیست. اما الان تراکتور تیم خیلی خطرناکی برای استقلال است. فوت همسر آقای زنوزی و رایگان کردن تماشای بازی هم می‌تواند برای تراکتور باعث ایجاد انگیزه مضاعف شود. اینها همه کار می‌کنند تا بگویند ما برای تیم همه کار کردیم حالا اگر نتیجه نگیرند، مقصر نیستند. این بازی برای استقلال خیلی خطرناک است حالا چه تدبیری برای بازی دارند به خودشان مربوط است، اما اگر بازی را ببرند شانس‌شان برای قهرمانی بیشتر می‌شود و اگر نبرند از کورس قهرمانی عقب خواهند بود. تراکتوری‌ها انگیزه خیلی بالایی دارند.

استقلال مقابل شمس آذر از همان ابتدا هجومی بازی کرد. فکر می‌کنید مقابل تراکتور هم باید هجومی بازی کند؟

با اینکه دارد لیگ تمام می‌شود، اما استقلال هنوز ثبات ندارد. یک بازی دفاعی کار می‌کند و یک بازی هجومی و یک بازی معمولی. واقعا نمی‌شود روی این تیم حساب کرد. خوشبختانه ستاره ندارند که روی آن حساب کنند و بچه‌ها خیلی دونده هستند. من دلواپس این قضیه هستم که چند تا بازیکن پای خودشان را می‌گیرند و به نظر می‌رسد به لحاظ بدنی هم نیاز به کار اضافه دارند تا پای‌شان نگیرد. اواخر لیگ شده و به نظر می‌رسد به لحاظ بدنی مشکل دارند.

غیبت حسینی می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود؟

به هرحال دروازه‌بان ذخیره باید یک جاهایی مثل این مواقع به درد بخورد.حالا این بازی اجبار است. من دروازه‌بان دوم تیم را نمی‌شناسم، اما باید او را از نظر روحی بسازند. یعنی نباید فقط تمرین فیزیکی داشته باشد. غلامپور کارش سخت است، چون هم باید او را تمرین بدهد و هم روحیه‌اش را بالا ببرد بقیه و جواد نکونام هم باید روی ‌مسائل روحی این دروازه‌بان کار کنند. انگلیسی‌ها یک‌ مثالی دارند که به بازیکن می‌گویند خودت باش و سعی نکن بخواهی خودت را بهتر نشان بدهی. همان که به عنوان رزرو استقلال از این دروازه‌بان انتظار داشتند و او را جذب کردند، باشد. ‌یکی که می‌خواهد تست بدهد یک کار فراتر از خودش انجام می‌دهد تا به چشم بیاید، اما این بازیکنان مورد توجه بودند که قرارداد امضا کردند.

درباره واگذاری باشگاه استقلال چه صحبتی دارید؟

فکر می‌کنم پرسپولیس را بانک شهر خریداری کرده اما استقلال را نمی‌دانم! ولی اگر مدیریتش به مسائل آگاه باشد که به نفع استقلال است. منظور من این است اینها باید یک هیات مدیره برای خودشان انتخاب کنند و روی عملکرد مدیر و هیات مدیره و حتی مربی نظارت داشته باشند یا در اعضای هیات مدیره نقش داشته باشند تا بعدها که تیم‌ نتیجه نگرفت، نگویند اینها را ما انتخاب نکردیم! یک هیات مدیره و مدیر درست و حسابی بگذارند و جز اینها یک کمیته فنی قوی انتخاب کنند و قرارداد ببندند تا تیم را جمع و جور کنند.

سهم پیشکسوتان هم ‌۵ درصد است؛ به شما ابلاغ شده؟

خیر، هنوز به ما که چیزی ابلاغ نکرده‌اند.

با این تغییر و تحولات و حضور افراد سیاسی فکر می‌کنید پیشکسوتان از باشگاه مورد علاقه خود دور خواهند شد؟

دور که هستند، اما اگر آدم باشند باید دو تا تفکر داشته باشند، چون تمام باشگاه‌ها روی این دو محور می‌چرخد: یکی احترام و رسیدگی به پیشکسوت و دیگر توجه به آکادمی. یعنی بچه‌های مردم‌ که ‌الان پول ‌ندارند، بیایند در این تیم‌ها. باید سرمایه‌گذاری کنند؛ تبلیغات هم برای‌شان می‌شود و رضایت مردم ‌هم‌ هست. اگر به این دو مساله اهمیت ‌بدهند یعنی انتخاب خوبی است.

دیگر خبرها

  • دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرد
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود!
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • چگونه می‌شود خورشید زمین را روشن کند اما فضا تاریک باشد؟
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد