Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری مصر و رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان در جریان دیدار با یکدیگر به بررسی همکاری امنیتی و نظامی بین دو کشور پرداختند.

 به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، ریاست جمهوری مصر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری این کشور با ندیم رضا، رئیس ستاد ارتش پاکستان در قاهره دیدار کرد و دو طرف در جریان این دیدار در خصوص راه‌های تقویت همکاری دوجانبه در زمینه‌های مختلف به ویژه همکاری در زمینه امنیتی و نظامی و همچنین در زمینه دفاع و صنایع نظامی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری مصر و رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان ضمن تاکید بر اهمیت تداوم هماهنگی بین دو کشور برای برقراری صلح و امنیت منطقه‌ای و مبارزه با تروریسم، همچنین آخرین تحولات خاورمیانه و جهان اسلامی را مورد بررسی قرار دادند.

عبدالفتاح السیسی در جریان این دیدار نسبت به توسعه همکاری با پاکستان و تبادل اطلاعات در زمینه‌های مختلف و تقویت هماهنگی و رایزنی در مورد مسائل منطقه‌ای ابراز امیدواری کرد.

در این دیدار محمد زکی، وزیر دفاع مصر نیز حضور داشت.

در ۲۶ مه گذشته، نیروهای دفاع هوایی مصر و پاکستان، رزمایش «کبوتر آسمان ۱» را برای نخستین بار بین دو کشور در مصر برگزار کردند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ارتش پاکستان رئیس ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در این دیدار با قدردانی از مواضع و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به‌ویژه محکومیت حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز آمریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری به چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دوطرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و گفت: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

وزیر دفاع چین با دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس امنیتی پکن بر تداوم همکاری‌ها تاکید کرد.

وزیر دفاع چین در این دیدار خواستار آتش‌بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • پیش‌بینی استعفای «هرتزی هالوی» و دیگر مسئولان نظامی شکست ۷ اکتبر
  • دومینوی استعفاها در اسرائیل
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی