Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محدثه نجفی‌رستگار فرزند شهید سردار کاظم نجفی رستگار در نشست خبری خانواده شهدای حامی آیت‌الله رئیسی در سیزدهمین دوره ریاست انتخاب جمهوری اظهار داشت: 50 سال حکومت در این کشور در دستان رژیم پهلوی بود و اتفاقات و سیاست‌های خاصی نظیر فقیه نگه داشتن مردم و درگیری آنها به مسائل فرعی باعث شد که آنها به فکر مسائل اصلی و رفع مشکلات برنیایند و عملا رژیم پهلوی با تشریفات فراوان کاری کردند که مقادیری از خاک این مرز و بوم را به دیگران دادند و چون مردم خیلی از این موضوع اطلاعی نداشتند اعتراضی هم صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تدبیر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام راحل (ره) حاکمیت در کشور از سیستم پادشاهی به جمهوری اسلامی تغییر پیدا کرد و مردم هم از آن حمایت کردند؛‌ حضرت امام معتقد بودند که حکومت یک طرف باشد و مردم هم طرف دیگر و بایستی تعامل بین این دو وجود داشته باشد و اگر دولت نسبت به مردم تواضع نداشته باشد حتما مشکل به وجود می‌آید. 

فرزند شهید سردار نجفی رستگار تصریح کرد: مشکل اساسی و فعلی کشور موضوع عدالت است و حتی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به این موضوع اشاره کرد و فرمودند که ما در پیشرفت، پیشرفت کرده‌ایم اما در موضوع عدالت نه؛ اتفاقاتی که در سال‌های اخیر در کشورمان رخ داده است متوجه می‌شویم از نظر زیرساختی و آب و برق و گاز امکانات خوبی به شهرها و روستاها منتقل شده است این در حالی است که در دوران شاهنشاهی برخی راه‌ها و جاده‌ها را به صورت موقت احداث کرده بودند و نقاطی که محل  عبور و مرور توریست‌ها بود مطلوب بود و سایر نقاط چنین رویه‌ای را نداشت. این در حالی است که ما از نظر آبادانی و پزشکی پیشرفت‌های زیادی داشتیم ولی متأسفانه وقفه‌ای در عدالت رخ داده است که دلیل آن افتادن کار به دست لیبرال‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ما تا کنون رئیس‌جمهور انقلابی نداشته‌ایم و مردم بایستی در انتخابات پیش‌رو به یک فرد انقلابی و با کارنامه رأی دهند.

فرزند شهید سردار نجفی رستگار گفت: رهبر معظم انقلاب با درایت و سیاست بسیار والا و برتری در حال هدایت کشور هستند و استمرار دشمنی استکبار جهانی به دلیل موقعیت خاص جمهوری اسلامی است و حتی کشورهای خارجی احترام ویژه‌ای را برای ایشان قائل هستند زیرا مدیریت ایشان در کشور بی‌نظیر است.

وی گفت: وجود سیاست و امنیتی خاص با وجود آنکه رفاه و معیشت نسبی در کشور که بخشی از وظایف رئیس‌جمهور محسوب می‌شود وجود ندارد مردم نگران شده و دغدغه دارند این در حالی است که اگر رئیس‌جمهور انقلابی را انتخاب کنیم که در کنار رهبر معظم انقلاب بتواند کارهای جمهوری اسلامی را پیش ببرند و عملا به مرحله تکامل برویم تا حد بسیار زیادی از دغدغه‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

فرزند شهید سردار نجفی رستگار گفت: بسیاری از شهدا برای آرامش مردم جان خود را از دست دادند و به جبهه‌ها رفتند و هیچکس نمی‌تواند شرایط خانواده شهدا را درک کند چرا که تا زمانی که 8 سال دفاع مقدس بود آنها درگیر جبهه بودند و بعد از آن هم بسیاری از شهدا، سرداران درگیر وضعیت خانواده شهدا و ایثارگران بودند و تلاش کردند تا معیشت و اقتصاد آنها را تأمین کنند و عملاً شهدا، ایثارگرانه تلاش می‌کردند خدشه‌ای به ملت بزرگ ایران وارد نشده و در رفاه و امنیت به سر ببرند، لذا بایستی این راه ادامه پیدا کند.

وی گفت:‌ اگر بخواهیم تحولی در کشور ایجاد کنیم بایستی با انتخاب یک رئیس‌جمهور انتخابی به این سمت و سو برویم هر چند که در چند سال اخیر وضعیت کشور بسیار بحرانی شده است اما همواره باید امید داشت و مردم هم به این نتیجه رسیده‌اند که بایستی جناح‌های سیاسی‌ کنار گذاشته و رئیس‌جمهوری توانمند، دلسوز، با کارنامه و تحول‌گرا را انتخاب کنند که در بین نامزدهای انتخابی ریاست جمهوری حضرت آیت‌الله رئیسی چنین شاخصه‌هایی را دارد.

فرزند شهید سردار نجفی رستگار گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب رئیس‌جمهوری که در کنار رهبری باشد و دلسوز واقعی مردم باشد می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های کشور را رفع کند.

وی گفت:‌ آیت الله رئیسی محور یک جریان تحول‌گرای درون انقلاب محسوب می‌شود و حضور وی در رأس قوه مجریه می‌تواند منجر به برون‌رفت کشور از شرایط فعلی کشور شود، دفاع از آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری مربوط به یک حزب و جناح نیست بلکه دفاع از یک جریان انقلابی است.

وی افزود: از مردم می‌خواهم برای آنکه فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تحقق عینی پیدا کند بایستی فردی که به این موضوع کاملاً واقف بوده و تحول‌گرایی را همواره سرلوحه کارهای خود قرار داده و کارنامه‌اش را چنین چیزی را نشان می‌دهد به عنوان سیزدهمین رئیس‌جمهور ایران انتخاب شود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی از ذخایر انقلاب محسوب می‌شود و بایستی همگی با انتخاب او در انتخابات پیش‌رو، رئیس‌جمهور مقتدر و قوی انتخاب کنیم که اگر اینگونه شود ضعف دولت فعلی و دولت‌های پیشین مانند بی‌تحرکی و وادادگی عقلانی و تحریف‌ها و دیپلماسی‌های التماسی و اشرافیت دولتی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری حمایت خانواده شهدا از رئیسی آیت الله رئیسی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد

رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به‌صورت ویژه در دستورکار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت، سرکوب شدید اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی و ضرب و شتم و بازداشت اساتید و دانشجویان در دانشگاه‌های غربی بویژه در آمریکا را برگ دیگری از رسوایی مدعیان آزادی بیان عنوان و تصریح کرد: امروز به برکت خون مطهر شهدای مظلوم غزه چهره واقعی تمدن غربی بیش از پیش برای مردم جهان آشکار و مشخص شده است که مدعیان آزادی بیان، به چیزی غیر از حفظ سلطه‌گری خود پایبند نیستند.

رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر استوی در ادامه، خیزش دانشجویان، اساتید و نخبگان غربی در حمایت از مردم مظلوم غزه را رویدادی بزرگ و دارای ابعادی گسترده توصیف کرد و ضمن تقدیر از نقش‌آفرینی رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی در آشکار کردن و به تصویر کشیدن ماهیت بدون روتوش غربِ مدعی افزود: بدون تردید این خیزش و بیداری در مقابل ظلم و جنایت و سلطه‌گری با اعمال خشونت، ضرب و شتم و بازداشت اساتید و دانشجویان حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه امروز هیئت دولت با تاکید بر اهمیت موضوع کنترل و نظارت مدیران بر عملکرد زیرمجموعه خود،‌ تصریح کرد‌:‌ آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به‌صورت ویژه در دستورکار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

رئیس جمهور در ادامه ضمن ابراز رضایت از گزارشات مسئولان اقتصادی دولت درباره کاهش تورم، کنترل و کاهش رشد نقدیندگی و کاهش قیمت ارز، استمرار این روند را نیازمند کنترل و مراقبت ویژه دستگاه‌های مربوط دانست و در این راستا تشکیل منظم شورای اقتصاد و ستاد تنظیم بازار را ضروری دانست.

رئیسی همچنین برنامه بازدید خود از مناطق 17 و 18 شهر تهران را اقدامی در راستای سفرهای استانی و ارتباط نزدیک با مردم این مناطق به منظور پیگیری و رفع مشکلات‌شان دانست وبا بیان اینکه حضور مسئولان در میان مردم و ارتباط نزدیک با آنها از نظر اثرگذاری هیچ جایگزینی ندارد،‌ از همه وزرا خواست ضمن توجه ویژه به ارتباط‌گیری با مردم و شنیدن مشکلات و مطالبات آنها برای آن بخش از مردم جامعه که امکان ارتباط مستقیم با دولتمردان ندارند نیز برنامه‌ریزی کنند.

وی ناظر به گزارش وزیر راه شهرسازی درباره ضرورت اصلاح نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های کشور، تصریح کرد‌: اقتضای قانون و تدبیر نیز آن است که ما با پیشگیری قبل از وقوع حادثه نسبت به رفع زمینه‌های آن اقدام و تا جایی که امکان دارد از وقوع خسارات و حوادث جلوگیری کنیم.    

در ابتدای این جلسه معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به حضور و بازدید رئیس جمهور و تعدادی از وزرا در مناطق 17 و 18 تهران ، این اقدام را اولین برنامه از سلسله برنامه‌های بازدید از مناطق مختلف پایتخت به منظور پیگیری و رفع مشکلات مردم تهران هم راستا با برنامه سفرهای استانی دانست و از تداوم آن در دیگر مناطق تهران با توجه به تراکم جمعیتی موجود در پایتخت خبر داد.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین با اشاره به ورود دولت به موضوع کالاهای رسوبی در بنادر و گمرکات با دستور رئیس جمهور گفت‌: با اقدامات صورت گرفته میزان رسوب کالا در بنادر و گمرکات  به حداقل ممکن رسیده و از میزان متوسط دنیا هم پایین‌تر است که این از دستاورد مهم دولت در  دو سال و نیم گذشته  است.

وی در ادامه تصریح کرد‌: مشکل معدود کالاهایی که از این فرایند باقی‌مانده بود نیز  با پیگیری جدی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر جهاد کشاورزی در چند روز اخیر حل و فصل و مقرر شد این کالاها یا مرجوع شده یا برای مصرف دامی به کشور وارد شود.

وزیر جهاد کشاورزی نیز در گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حل و فصل محموله حاوی روغن در بندر عباس که مورد تاکید جدی رئیس جمهور بود گفت: از سه کشتی حامل روغن که از سال 99 وارد بندر عباس شده بودند، محموله دو کشتی از سازمان غذا و دارو مجوز گرفته و ترخیص شده‌اند و محموله سوم که مورد تایید مراجع ذی‌صلاح قرار نگرفت، نیز با پیگیری‌ها صورت گرفته از سوی معاون اول رئیس جمهور،‌ مالک محموله پذیرفت با پرداخت هزینه بارگیری و حل و نقل، محموله سوم را مرجوع کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در جلسه امروز به تقدیر رهبری معظم انقلاب از نظام سلامت کشور به‌عنوان یکی از قوی‌ترین و بی‌نظیرترین نظامات سلامت در منطقه و همچنین خدمات وسیع درمانی و پزشکی به مناطق محروم که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر است اشاره کرد و گفت‌: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تلاش مضاعف این روند را ادامه خواهد داد و با بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های نظارت بر سلامت و درمان به صورت مستمر سلامت مردم را پایش و کنترل می کند.

وزیر راه و شهرسازی نیز گزارشی از بهره برداری از 8 هزار 400 واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی ارائه کرد و گفت: خوشبختانه تا امروز عملیات اجرایی  2 میلیون و 540 هزار واحد مسکونی در بخش‌های مختلف از جمله 264 هزار واحد در بافت فرسوده و 500 هزار واحد روستایی آغاز شده و در فرایند ساخت قرار دارند و  همچنین 128 هزار و 500 مسکن مهر نیز تحویل شده است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین به اقدامات صورت گرفته در اصلاح و رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در دولت مردمی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 725 نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای اصلاح و رفع شده و  امسال با هدف‌گذاری صورت گرفته بنا داریم مشکل نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای را تا حد زیادی حل کنیم که البته این مهم  به 20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وزیر دادگستری نیز در این جلسه از به صفر رسیدن پرونده پرداخت دیه از بیت المال خبر داد و افزود:‌ در سال گذشته برای اولین بار در این دولت توانسته‌ایم پرونده‌ پرداخت دیه‌هایی که به عهده دولت بوده با کمک سازمان برنامه و بودجه به صفر برسانیم و درصدد هستیم مشکل تعداد اندکی از پرونده‌های باقی‌مانده که دارای اشکال و ایراده بوده نیز رفع کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم