Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکاران اعزامی کشورمان به رقابت‌های بین‌ المللی دو و میدانی ترکیه توانستند با کسب چند مدال رنگارنگ، یک سهمیه حضور در مسابقات جهانی جوانان و شکستن یک رکورد ملی ماده ۴۰۰ متر عملکرد خوبی را از خود برجای بگذارد

در پایان رقابت های بین المللی دو و میدانی، سجاد هاشمی طلا، دانیال بی باک نقره، حمیده اسماعیل نژاد و مریم محبی برنز گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی ،در روز پایانی برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی که به میزبانی شهر ارزروم در کشور ترکیه برگزار شد ورزشکاران تیم اعزامی کشورمان در مواد مختلف به رقابت با حریفان بین‌المللی و مطرح خود پرداختند که در پایان نتایج آنها به شرح ذیل به ثبت رسید:

در رقابت ماده ۴۰۰ متر مانع دانیال بی‌باک دونده‌ مانع رو و جوان کشورمان که طی چند روز گذشته و در کشور ترکیه موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان شده بود موفق شد با‌ ثبت زمان ۵۳.۰۰ثانیه در جایگاه دوم قرار گیرد و مدال نقره این ماده را از آن خود کند، در این ماده امیر مقدمی دیگر ورزشکار جوان‌کشورمان نیز با ثبت زمان ۵۳.۹۸ ثانیه در جایگاه ششم ایستاد.

در رقابت ماده ۱۰۰ متر بانوان حمیده اسماعیل نژاد با ثبت رکورد ۱۱.۸۳ ثانیه سوم شد و مدال برنز را کسب کرد، در همین ماده و در بخش آقایان میثم رشیدی با زمان ۱۰.۵۲ثانیه نهم شد.

در ادامه این رقابت‌ها و در ماده ۴۰۰ متر سجاد هاشمی موفق شد با یک عملکرد چشمگیر و بسیار جالب توجه با ثبت حد نصاب ۴۵.۴۰ثانیه طلایی شود،هاشمی با این عملکرد موفق شد پس از گذشت ۴ سال رکورد ملی کشورمان در این‌ ماده را که با ۴۵.۶۴ثانیه در اختیار علی خدیور بود ارتقاء دهد،میلاد ناصح جهانی دیگر نماینده کشورمان در این رقابت با ثبت رکورد ۴۶.۹۸ در جایگاه چهارم قرار گرفت.در بخش بانوان رقابت ماده ۴۰۰ متر نیز مریم محبی با رکورد ۵۶.۲۸ ثانیه سوم شد و گردن آویز برنز را از آن خود کرد.

اما در رقابت ماده ۲۰۰متر این مسابقات بنیامین یوسفی دونده جوان و اهل استان فارس دو و میدانی کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۲۱.۲۵ثانیه بعنوان پنجمین دو و میدانی کار کشورمان حد نصاب حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان را کسب نماید،این در حالی بود که رکورد معین شده از سوی فدراسیون جهانی دو و میدانی  برای حضور در رقابت ماده ۲۰۰متر مسابقات قهرمانی جوانان جهان ۲۱.۳۸ ثانیه بود.

گفتنی است، به جز بنیامین یوسفی ورزشکارانی همچون صادق صمیمی،محمد رضا رحمانی فر و مهلا محروقی در ماده‌پرتاب دیسک،همچنین دانیال بی‌باک در ماده ۴۰۰ متر مانع موفق شدند تاکنون حد نصاب حضور در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان که مرداد‌ماه جاری به میزبانی شهر نایروبی در کشور کنیا برگزار خواهد شد را کسب نمایند.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با مهدی واعظی: 27 کشور رفتم، حتی در موزامبیک هم ما را به علی دایی شناختند! فیفا بازی های ملی علی کریمی، علی دایی و جواد نکونام را کم کرد آذری جهرمی باز هم برای استقلال کری خواند؛ بازم یه برد تکراری! غیررسمی؛ جانلوییجی دوناروما به پاری سن ژرمن پیوست کریستین اریکسن به احتمال زیاد مجبور به بازنشستگی می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قهرمانی جوانان جهان رقابت ماده ماده ۴۰۰ متر دو و میدانی حد نصاب موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان

نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا  را کسب نماید.

بر همین اساس،این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال  طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است،عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب  ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶(۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران)در اخیار شهلا محمودی بود ارتقاء دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است،نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید،اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع  کسب نماید. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید