Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خسرو پیرهادی رئیس هیئت دوچرخه سواری خوزستان گفت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، مسابقات دوچرخه سواری بانوان استان در ۳ رده سنی برای متولدین سال‌های ۸۵ تا ۸۸ و رده سنی آزاد برگزار شد.

او افزود: در این مسابقات یک روزه، ۳۰ ورزشکار از شهر‌های اهواز و ماهشهر شرکت کردند که در پایان مسابقات رده سنی متولدین سال‌های ۸۵ تا ۸۷، ستایش علیدادی، یسنا شریفی و غزل آهنگری هر ۳ از اهواز عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرهادی بیان داشت: برترین‌های رده سنی متولدین سال ۱۳۸۸ هم به ترتیب آذین چهارمحالی پور، الیانا و الینا خدابخش هر ۳ از اهواز بودند، همچنین در رده سنی آزاد هم فاطیما رنجبر از ماهشهر مقام اول را کسب کرد، الینا عباس زاده از اهواز مقام دوم را از آن خود کرد و محدثه کمائی هم در سکوی سوم ایستاد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خوزستان در پایان با بیان اینکه توجه بیشتر به استعدادیابی در رده‌های سنی که یکی از اهداف برگزاری اینگونه مسابقات است، تصریح کرد: ورزشکاران این رده، آیندگان و پشتوانه این رشته در استان هستند که باید با نگاه ویژه به آن‌ها بتوانیم تحویلی عظیم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات دوچرخه سواری استعدادیابی ورزشی دوچرخه سواری رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی

دبیر هیئت دو و میدانی استان همدان گفت: همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید علیرضا شمسی پور، مسابقات استانی دو و میدانی شهید شمسی پور در همدان برگزار شد. - اخبار استانها -

سیداصغر ذوقی احسن در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید علیرضا شمسی پور، مسابقات با حضور کم نظیر 80 دونده مستعد استان از استعدادهای برتر در گروه‌های سنی و در مواد مختلف برگزار و پس از رقابتی گرم و باشکوه نفرات برگزیده انتخاب شدند.

استعدادهای برتر دو و میدانی استان همدان با رقابت در زیر بارش باران رحمت الهی، نام و یاد جستجوگر نور سردار شهید شمسی پور را زنده نگه داشتند.

در این مسابقات 80 دونده برتر استان که در مسابقات و برنامه های استعدادیابی هیئت دو ومیدانی استان قبلا شناسایی شده بودند در سه گروه سنی آیندگان، نونهالان و نوجوانان در مواد 100 متر ، 110 مانع ، 400متر  ، 800 متر ،  1500متر ، 3000 متر پیاده روی ، پرتاب وزنه و دیسک به رقابت پرداختند.

از نکات برجسته این مسابقات حضور چشمگیر دوندگان در گروه سنی آیندگان ( 10 تا 12 سال ) و ظهور و بروز چهره های جدید و توازن تقسیم مدال ها و کسب مقام های برتر از تمام تیم های  شرکت کننده  اشاره نمود که افق روشنی را برای آینده این ورزش مادر را در استان ترسیم و متصور می‌کند.

در این مسابقات دوندگانی از شهرهای همدان، ملایر، نهاوند، کبودراهنگ تویسرکان، فامنین، قهاوند، جورقان و بخش مرکزی همدان حضور داشتند.

از نفرات برتر این مسابقات که بعنوان جشنواره فرهنگی ورزشی شهید شمسی پور نامگذاری شده است در هفته آتی در مراسمی باشکوه با حضور مسئولان استان، خانواده معظم شهداء و قهرمانان تقدیر بعمل خواهد آمد.

هیئت دو و میدانی استان به منظور زنده نگهداشتن نام و یاد اسوه جبهه مقاومت سردار سرلشگر شهید همدانی با پیشنهاد و مشورت پیشکسوتان جهاد و ورزش استان اقدام به طراحی لیگ صحرانوردی  شهید همدانی نموده است که از سال گذشته اقدام به برنامه ریزی، استعدادیابی و برگزاری مسابقات مقدماتی واستانی جهت برگزاری لیگ صحرانوردی شهید همدانی نموده است که مراحل کشوری و بین المللی این مسابقات که از برنامه‌های مهم ورزش استان ماست، در نیمه دوم سال برگزار می‌شود.

  نفرات اول مسابقات استعدادهای برتر استان لیگ دو و میدانی سردار شهید شمسی پور

100 متر آیندگان، محمد مهدی مرادی از کبودراهنگ، در دوی 100 متر نونهالان امیرعلی ملکی از ملایر، 100 متر نوجوانان ابوالفضل سلطانی از کبودراهنگ، 110 متر مانع آیندگان علی اصغر محبی از کبودراهنگ، 110 متر مانع نونهالان امیرعلی گلی از ملایر،110 متر مانع نوجوانان امیرعباس اسلامی از همدان، 600 متر آیندگان علیرضا زمانی از جورقان، در دوی 800 متر نونهالان پارسا گل عنبری از همدان، 800 متر نوجوانان محمدمهدی محسنی فرد از نهاوند، 1500 متر نونهالان امیر محمد رضایی از همدان، 1500 متر نوجوانان امیرمحمد رستمی از همدان، در پرتاب وزنه نیز مهدی محرمی از کبودراهنگ، در پرتاب دیسک نونهالان نیز یاسین زیاد از ملایر، در پرتاب دیسک نوجوانان، مهدی محرمی از کبودراهنگ و در 3000متر پیاده روی نیز آرمین احمدی از همدان به عنوان نفرات برتر این مسابقات انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه