Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ کنشگر سیاسی اصولگرا با اشاره به آخرین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دوقطبی شکل خواهد گرفت، اظهار داشت: مردم به دلیل نارضایتی که از وضع موجود دارند و نه به خاطر اینکه آقای همتی توانایی زیادی دارد و به دلیل این که آقای رئیسی رای نیاورد ممکن است آرای‌شان به سمت ایشان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کنعانی‌مقدم دبیرکل حزب سبز درباره مناظره سوم کاندیداهای ریاست‌جمهوری با بیان اینکه این مناظره مقداری شفاف‌تر از دو مناظره قبلی بود، اظهار داشت: به نظر می‌آید کاندیداها یک مقدار از لاکی که سیاسیون برای خودشان قرار می‌دهند، در حال خارج شدن هستند و واقعیت‌ها را بیان می‌کنند. این مناظره رقابتی‌تر بود و در آن سه گفتمان در حال رقابت با یکدیگر بودند.

وی افزود: یکی گفتمان تداوم وضع موجود و ادامه دولت روحانی، دومین گفتمان به سمت یک تحول‌خواهی و حرکت‌های انقلابی برای تغییر در ساختارها پیش رفت و سومین گفتمان محافظه‌کاری بود که ما بین این دو جریان قرار داشت.

کنعانی‌مقدم با اشاره به اینکه در انتخابات شاهد یک دوقطبی خواهیم بود، بیان کرد: یکی گفتمانی است که آقای همتی مطرح می‌کند و دیگری نیز گفتمانی که آقای رئیسی مطرح کرد؛ این دو یک دوقطبی است که می‌توانند آرای خاکستری را وارد عرصه رقابت کند؛ اگر مشارکت حداکثری اتفاق بیفتد، فارغ از اینکه چه کسی رئیس‌جمهور خواهد شد، ملت ایران پیروز انتخابات خواهند بود.

وی گفت: از امروز به بعد ما باید شاهد این باشیم که آرا خاکستری چقدر تمایل به رای دادن پیدا می‌کنند و نه اینکه به چه کسی رای می‌دهند. اگر مردم به سمت رای دادن بیایند، سعی می‌کنند به جریان اصولگرایی رای ندهند و به نوع تفکری که آقای همتی مطرح می‌کند، رای دهند. اما اگر به این تصمیم برسند که رای ندهند، انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود و در دور دم نیز یک دو قطبی شکل خواهد گرفت که شاید اتفاق انتخابات سال ۸۴ که بین آقای هاشمی و احمدی‌نژاد تکرار شود؛ آقای هاشمی رای زیادی آورد. آنهایی که نمی‌خواستند در دور دوم به آقای هاشمی رای بدهند به احمدی‌نژاد رای دادند و او رئیس‌جمهور شد.

سخنگوی جبهه ایستادگی درباره تغییر موازنه از همتی به مهرعلیزاده اظهار داشت: آقای مهرعلیزاده کبریت بدون خطر است، اما آقای همتی که هیزم انتخابات است، می‌آید که تنور انتخابات را گرم کند؛ مردم به دلیل نارضایتی که از وضع موجود دارند و نه به خاطر اینکه آقای همتی توانایی زیادی دارد و به دلیل این که آقای رئیسی رای نیاورد ممکن است آرای‌شان به سمت ایشان برود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 انتخابات ریاست جمهوری ابراهیم رییسی انتخابات 1400 حسین کنعانی مقدم عبدالناصر همتی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 آقای همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند: مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

همتی افزود: حتی اگر درصد اعلامی درست هم باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع ازمالیات‌ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

وی نوشت: در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل، در مقابل تورم از خود حفاظت می‌کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند. 

همتی به مسئولان توصیه کرد: بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید!

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند