Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزند شهید فخری‌زاده با تأکید براینکه نیازمند رئیس جمهوری فراجناحی، کارآمد و صادق هستیم، گفت: چه بسا شاید اگر مردم در دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی را انتخاب می‌کردند امسال هم شهید فخری‌زاده رأی دادن داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد فخری‌زاده فرزند دانشمند شهید هسته‌ای محسن فخری‌زاده در نشست خبری خانواده شهدای حامی آیت‌الله رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: باید به اصل اهداف و دلایل شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی که توسط  معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) تدوین و ترسیم شده توجه کنیم و بدانیم که تمامی انتخابات گذشته در راستای نیل به اصل نظام است و این تنها حکومت و نظامی است که برمبنای انتخابات شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حق تمامی احاد مردم است که در انتخابات شرکت کرده و در سرنوشت کشور و آینده انقلاب و ایران اسلامی شرکت کنند ضمن اینکه این موضوع یک وظیفه ملی و شرعی هر فرد محسوب می‌شود.

فرزند شهید فخری‌زاده عنوان کرد: ما در کشور در شرایطی با برخی مشکلات و معضلات روبه‌رو هستیم و برخی معضلات و مشکلات از مسئله گذشته و به بحران تبدیل شده‌اند که هم‌اکنون می‌توانیم به بحران اقتصاد، بحران معیشت و بحران بیکاری و اشتغال و مسائل سیاسی درون مرزی و مسائل سیاسی برون‌مرزی، بحران دیپلماسی و بحران‌های دیگر اشاره کنم. این در حالی است که من برخلاف برخی اظهارات که می‌گویند این بحران‌ها بر اثر سوءمدیریت ایجاد شده است معتقدم این بحران‌ها عامدانه از سوی برخی افراد  عملیاتی شده چرا که این بحران‌ها موضوعی نیست که نتوانیم آنها را حل و فصل کنیم و نمی‌توان آن را فقط به سوءمدیریت و عدم نظارت ربط داد.

وی ادامه داد: وقتی به فرمایشات مقام معظم رهبری و خط‌دهی ایشان برای حل بسیاری از مشکلات نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که برخی آقایان نسبت به این موضوع بی‌توجه هستند و به این نتیجه می‌رسیم که بحران‌های مذکور خروجی سوءمدیریت و عدم توانمندی نیست بلکه خروجی نخواستن است که این نخواستن یا عامدانه است یا غیرعامدانه. 

فرزند شهید فخری‌زاده اظهار داشت: ما نیازمند فردی سالم، صادق، کارآمد و فراجناحی هستیم و باید فردی در رأس قوه مجریه قرار گیرد که نه تنها باعث شیوع فساد نشود بلکه برای مقابله با فساد در این قوه و ریشه‌کن کردن آن در بخش های مختلف کشور از تمامی ظرفیت‌های قانونی استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: فردی که با مردم صادق باشد و حرف محکم بزند و دارای کارنامه‌ای درخشان و کارآمدی توانمند و فراجناحی باشد یقیناً می‌تواند مشکلات را حل و فصل کند؛ قطعاً در تمامی جناح‌های کشور افراد توانمند وجود دارند ولی مهم آن است که ما با شایسته‌سالاری و شایسته‌محوری حرکت کنیم.

فرزند شهید فخری‌زاده با ذکر خاطره‌ای از این دانشمند هسته‌ای گفت: پدرم معتقد بود که اصلاح‌طلب، اصولگرا و ... مانند جریان شیعه و سنی و فرق مختلف زاییده دست استعمار هستند و روزگاری دین را دچار چند دستگی و فتنه‌گری می‌کنند و روز دیگر جریانات سیاسی را مورد هدف خود قرار می‌دهند. این در حالی است که هیچکدام از امامین انقلاب، جریان جناحی را پیش نبرده و جناحی عمل نکرده‌اند و همواره فراجناحی بوده‌اند.

وی افزود: کاندیدای اصلحی که در بین هفت نامزد وجود دارد که هم صادق و سالم است و هم کارنامه داشته و فراجناحی عمل می‌کند آیت‌الله رئیسی است. این در حالی است که خود من در دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری به آیت‌الله رئیسی رأی دادم و چه بسا شاید اگر مردم در دوره قبلی آیت‌الله رئیسی را انتخاب می‌کردند امسال هم شهید فخری‌زاده رأی دادن داشت. 

انتهای ییام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: فرزند شهید فخری زاده آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از برگزاری جلسه اولیه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی، اعتراض‌هایی به نحوه انتخاب رئیس و دبیر کمیسیون مطرح شد. 

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی مدعی شد که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است: "طبق آیین‌نامه باید همه اعضای کمیسیون حضور فیزیکی داشته باشند و به‌صورت آنلاین نمی‌توانند رای بدهند اما آقای کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به‌صورت آنلاین رای دادند و یکی از بزرگترین تخلفات هم این بود که آقای تفتیان تماس گرفتند و رای آقای قنبرزاده را گرفتند."

در پی این اعتراض امروز پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اشاره کرد که این انتخابات تکرار خواهد شد: "ما هر چیزی که وزارت برای ما ابلاغ کند مبنی بر لغو یا تأیید، انجام می‌دهیم. شکل برگزاری کمیسیون مشکل نداشته است، اما دو نفر در جلسه به‌صورت آنلاین حضور داشتند و نماینده وزارت هم گفت که ایرادی ندارد آنها رأی بدهند. در آیین‌نامه آمده است که جلسه با دو سوم اعضا تشکیل شود که این اتفاق رخ داده. رأی‌گیری هم دو بار انجام شد که تکرار این رأی‌گیری به دلیل ناآگاهی ورزشکاران بوده است. به هر حال تصمیم بر آن شده است که انتخابات کمیسیون ورزشکاران برای انتخاب نفرات حاضر در مجمع، مجدداً انجام شود."

از آنجایی که انتخابات فدراسیون دوومیدانی به زودی برگزار می‌شود، انتخاب اعضای کمیسیون ورزشکاران از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید در جلسه بعدی ورزشکارانی که می‌توانند در انتخابات حاضر باشند نیز معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری