Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - اولین المپیاد ورزشی کارگری استان یزد توسط اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با عباس ملازینلی معاون فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با قدردانی از تلاش های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در مناسب سازی فضای شهری گفت: خوشبختانه شاهد مناسب سازی فرهنگی در سطح شهر یزد به مناسبت های مختلف فرهنگی، مذهبی و ملی هستیم که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به برگزاری اولین المپیاد ورزش کارگری استان گفت: همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با توجه به تجربه برگزاری موفق 8 دوره المپیاد ورزشی و برنامه های حوزه سلامت می تواند در برگزاری المپیاد ورزشی کارگری بسیار سودمند باشد.
وی افزود: باتوجه به این که تحرک بدنی مردم استان از جمله در بخش کارگری بسیار نامطلوب است، باید خروجی ورزش واحدهای کارگری که بعضاً در قالب تیم‌داری کشوری فعالیت ورزشی دارند به سمت تحرک‌بدنی و نشاط کارگران سوق یابد، از این رو المپیاد ورزشی کارگری با هدف همگانی کردن ورزش در بین جامعه کارگری استان، استعدادیابی ورزشی در بین کارگران و ایجاد نشاط و شادابی این قشر برگزار می شود.
عباس ملازینلی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نیز در این نشست گفت: این المپیاد بزرگترین رویداد ورزشی کارگری استان یزد است و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در اجرا و برگزاری این رویداد و همچنین فضا سازی و اطلاع رسانی شهری مشارکت لازم را با مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران در هرچه باشکوه تر برگزار شدن آن دارد.
المپیاد ورزش کارگری استان در پنج بخش اعم از کارگری در7 رشته ورزشی، همسران خانه دار کارگران در 3 رشته ورزشی، فرزندان کارگران در 4رشته ورزشی، کارگران بازنشسته تامین اجتماعی در 2 رشته ورزشی و کارگران نابینا و کم‌بینا در 2 رشته ورزشی برگزار از ابتدای تیرماه شروع می شود.
24 خرداد 1400 11:41
کد خبر : 240,793
کلیدواژه ها: عمادتشکری, سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد, ورزش کارگری, المپیاد ورزش کارگری, یزد
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی کار و رفاه اجتماعی استان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد المپیاد ورزشی کارگری استان ورزشی کارگری المپیاد ورزش ورزش کارگری رشته ورزشی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی بعد از ظهر چهارشنبه در نشستی با جمعی از تشکل‌های کارگری استان همزمان با هفته کار و کارگر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر حال جامعه کارگری خوب باشد حال بیش از نیمی از جامعه خوب خواهد بود، اظهار کرد: ما در قبال مشکلات و دغدغه‌های کارگری علاوه بر وظیفه اداری، وظیفه انسانی و شرعی داریم.

وی با تاکید بر اینکه حرف جامعه کارگری با هر گرایش و سلیقه‌ای باید شنیده شود، تصریح کرد: جامعه کارگری در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، نقش بسزایی و پررنگ داشته است و طیف وسیعی از جامعه ایثارگران متعلق به قشر کارگری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به نقش اساسی جامعه کارگری در تحولات و رویدادهای سیاسی و اجتماعی، بر لزوم پیگیری مطالبات معیشتی و مشکلات امنیت شغلی و درمانی کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی تاکید کرد.

گفتنی است در ابتدای این نشست هر یک از نمایندگان تشکل‌های کارگری به بیان مسائل و مشکلات جامعه کارگری پرداختند.

امنیت شغلی، وضعیت معیشتی و درمانی کارگران، مشکلات بیمه‌ای و امور بازنشستگان تأمین اجتماعی از جمله مسائلی بود که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6094482

دیگر خبرها

  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • ۹۶ هزار نفر عضو جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان‌غربی هستند
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • اعمال حق تأهل در حقوق کارگران به میزان ۵۰۰ هزار تومان