Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@21:05:31 GMT

کاسمیرو: وزن پیراهن تیم ملی خیلی زیاد است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۴۱۹۹

هافبک تیم ملی برزیل می گوید پوشیدن پیراهن تیم ملی فشار زیادی بر بازیکنان وارد می کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، تیم ملی برزیل شب گذشته در دیدار افتتاحیه مسابقات کوپا آمریکا توانست با سه گل ونزوئلا را شکست دهد تا شروع قدرتمندی به عنوان میزبان مسابقات و همچنین مدافع عنوان قهرمانی داشته باشد. حال کاسمیرو می گوید که اگر چه بازیکنان تیم ملی برزیل فشار زیادی روی خودشان احساس می کنند اما به گرمی از این فشار استقبال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این باره گفت:

این پیراهن قدرت، وزن و سابقه زیادی دارد. فرقی ندارد دیدار دوستانه باشد یا کوپا آمریکا و جام جهانی. باید برای برد بازی کرد زیرا انتظارات از تیم ملی برزیل بسیار بالا است. بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می شوند، باید صرف نظر از نتیجه مسابقات به این پیراهن احترام بگذارند. در تیم ملی همه باید عملکرد خوبی داشته باشند، با تمام وجود بازی کنند و همیشه به دنبال پیروزی باشند. 

 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با مهدی واعظی: 27 کشور رفتم، حتی در موزامبیک هم ما را به علی دایی شناختند! زمان احتمالی برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد پای نخست وزیر عراق به بازی با تیم ملی ایران باز شد / بحران مالی در تیم ملی عراق برزیل 3-0 ونزوئلا؛ شروع مطمئن میزبان در افتتاحیه کوپا آمریکا بنر هواداران افراطی اینتر برای سیمون کیائر: یک مرد و کاپیتان بزرگ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

دیدار برگشت آتالانتا و فیورنتینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ شاگردان گاسپرینی خاتمه یافت. بازی رفت با نتیجه ۱-۰ به نفع ویولا به پایان رسیده بود تا آتالانتا در مجموع با برتری ۴-۲ راهی فینال شود. یوونتوس دیگر فینالیست این رقابت ها است.

کوپماینرس (۸)، اسکاماکا (۷۵)، لوکمن (۹۰+۴)، پاشالیچ (۹۰+۸) گل های آتالانتا را به ثمر رساندند. مارتینز کوارتا (۶۸) تک گل فیورنتینا را به نام خود ثبت کرد. نیکولا میلنکوویچ مدافع بنفش ها نیز در دقیقه ۵۳ کارت قرمز دریافت کرد.

دیدار فینال میان آتالانتا و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد