Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان می‌گوید کار سختی پیش روی ماست، چرا که با برگزاری دو اردو باید بازیکنان را با کمترین آسیب آماده تورنمنت کافا کنیم.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شادی مهینی در خصوص شرایط بازیکنان حاضر در اردوی آماده سازی گفت: وضعیت بازیکنان به لحاظ آمادگی جسمانی خیلی ضعیف است؛ چرا که نزدیک به دو سال و نیم از فوتبال دور بوده‌اند و در مدارس فوتبال این رده سنی، به خاطر شیوع کرونا هیچ فعالیتی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه در این رده سنی مسابقاتی نداریم. از همه مهمتر بازیکنانی که توسط استعدادیابان شناسایی می‌شوند، یا بازیکنان فوتسال هستند و یا اینکه مستقیم از خانه بدون آمادگی به این اردو‌ها می‌آیند.

وی با اشاره به لغو اردوی انتخابی تیم ملی نوجوانان در تبریز گفت: متاسفانه نتوانستیم دومین اردوی انتخابی استان‌ها را در تبریز برگزار کنیم. قرار بود در تبریز ۳۰ بازیکن را زیر نظر بگیریم و در این دو اردوی انتخابی، بازیکنان را انتخاب و به اردوی آماده سازی که در حال حاضر در آن به سر می‌بریم، دعوت کنیم. اما با لغو این اردو، بازیکنان ۱۲ استان دیده نشده اند، چرا که ما دیگر فرصتی برای این کار نداشتیم. باید تاکید کنم سهمیه‌های این استان‌ها همچنان محفوظ است. از مسابقات کافا که برگردیم، مجددا استعدادیابی کلیه بازیکنانی که دیده نشده اند را از طریق استعدادیابانی که در استان‌ها داریم، مجدد از سر می‌گیریم.

سرمربی تیم ملی نوجوان با اشاره به استعدادیابی که در سراسر ایران برگزار می‌شود، اظهار داشت: از سال ۹۶ به عنوان استعدادیاب در رده فوتبال پایه کشور در حال فعالیت هستم. در هر استان یک استعدادیاب داریم که استعدادیاب آن استان را خود نایب رئیس هیات فوتبال استان به فدراسیون فوتبال معرفی می‌کند. در این چهار سال پایگاه‌هایی برای استعدادیابی در سراسر ایران تعیین کردیم تا کار استعدادیابی را انجام دهند. البته این کار در سطح عالی نیست، هر استانی در حد بضاعت خود فستیوال برگزار می‌کند. همچنین هر استانی سهمیه مشخصی دارد و در حد توان خود بازیکنان را بررسی و ارزیابی می‌کند یا همان نفرات قبلی اعلام می‌شوند و یا اینکه نیرو‌های بهتری را معرفی می‌کنند. امیدوارم این استعدادیابی به شکل قانونمندتری برای بانوان ایجاد شود. همانطور که می‌دانیم در سطح کشور لیگ نوجوانان نداریم و مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود. اما این استعدادیابی خیلی به ما کمک کرده است، با این رویه و شناخت بازیکنان در سراسر کشور توانستیم نیرو‌های خوبی به تیم ملی اضافه کنیم. بهترین بازخوردی که داشتیم همین تیم ملی جوانان است. بازیکنانی که در حال حاضر در تیم ملی جوانان هستند، بچه‌های استعدادیابی شده سال ۹۶ هستند که در رده سنی نوجوانان بودند و الان عضو تیم ملی فوتبال جوانان هستند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه در خصوص برگزاری دیدار‌های تدارکاتی اظهار داشت: ملی پوشان نیاز به بازی‌های تدارکاتی دارند. در مسابقات دوستانه کادر فنی می‌تواند نقاط ضعف و قوت تیم را ارزیابی کند و برنامه ریزی دقیق تری برای روند رو به رشد تیم در نظر بگیرد. برهمین اساس در آخرین روز از این اردو، یک دیدار دوستانه با تیم طبیعت تهران برگزار خواهیم کرد. آنچه مسلم است در بازی‌های تدارکاتی عیار بازیکنان مشخص می‌شود. امیدوارم با حمایت‌های فدراسیون فوتبال و توجه ویژه‌ای که رئیس فدراسیون به فوتبال پایه بانوان دارد در مسیر رشد و توسعه قرار بگیریم.

مهینی در پایان درباره برنامه ریزی‌های مختلف تمرینی و اجرای آن در زمین مسابقه برای بازیکنان گفت: با توجه به فرصت محدودی که برای آماده سازی بچه‌ها داریم با این وجود تمرینات مختلفی را برای آن‌ها در نظر گرفته ایم تا بازیکنان را برای حضور در مسابقات کافا آماده کنیم. باید ۱۸ بازیکن را برای این تورنمنت آماده کنیم. زمان کافی نداریم و نمی‌توانیم بر روی پست‌های بازیکنان تمرکز کرده و برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی را به مرحله اجرا بگذاریم. کار سختی داریم چرا که با برگزاری دو اردو باید بچه‌ها را با کمترین آسیب آماده تورنمنت کافا کنیم. اما تمام تلاش مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه به دست آید.

تورنمنت بین المللی نوجوانان بانوان کافا با حضور تیم‌های تاجیکستان، ایران، ازبکستان، قرقیزستان و افغانستان از ۹ تا ۱۸ تیرماه به میزبانی تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ملک‌لو: بازیکنان در شرایط مناسبی قرار دارند

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی بانوان فدراسیون فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی بانوان فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه

قرار است در ادامه برنامه استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران یک تورنمنت برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، در ادامه برنامه‌های استعدادیابی در فوتبال تهران قرار است یک تورنمنت درون استانی مختص بازیکنان زیر 17 سال (متولدین 1386/10/11 و بعد از آن) در شش منطقه استان تهران برگزار شود. 

طبق برنامه‌ای که مسئولان کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران تدوین کرده‌اند حوزه‌های فعال در فوتبال استان تهران باید تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال 1403 نسبت به معرفی تیم منتخب خود به هیئت فوتبال استان تهران اقدام نمایند.

قرار است این تورنمنت با حضور تیم‌های برتر و منتخب هر منطقه در چهار گروه سه تیمی شامل گروه‌های شمال شرق، جنوب شرق، جنوب غرب و شمال غرب در روز پنجشنبه مورخ 1403/03/24 برگزار شود.

پس از برگزاری بازی‌های این چهار گروه، از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی تورنمنت استانی صعود خواهد کرد.

زمان و مکان برگزاری مرحله نهایی متعاقبا تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

منطقه 1: دماوند (میزبان) - فیروزکوه و پردیس
منطقه 2: پاکدشت (میزبان) - ورامین - پیشوا و قرچک
منطقه 3: حوزه جنوب شرق (میزبان) – شمیرانات و حوزه شمال شرق
منطقه 4: حوزه شمال غرب (میزبان) - حوزه جنوب غرب و شهرستان ری
منطقه 5: بهارستان (میزبان) - رباط کریم و اسلامشهر
منطقه 6: قدس (میزبان) - ملارد و شهریار

پیش از این یک دوره تورنمنت بازیکنان زیر 12 سال برگزار شد که رضایت استعدادیاب‌های فوتبال هیئت فوتبال استان تهران را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • پوستکوعلو: مسئولیت شکست‌های تاتنهام را می‌پذیرم
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه