Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: تجربه‌ انتخابات‌ سال ۹۲ که جریان انقلاب در پی تعدد کاندیداها نتیجه را به رقیب خود واگذار کرد، ایجاب می‌کند که ۵ نامزد جریان انقلاب پیش از انتخابات به اتفاق نظر و انسجام برسند. - اخبار سیاسی -

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به لزوم انسجام کاندیدای جریان انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو  گفت: به عنوان برادر کوچکی که در سالیان طولانی در تصمیم‌گیری‌های مهم کشور در کنار کاندیداهای عزیز جریان انقلاب حضور داشته و رویدادهای مختلف و فراز و نشیب‌های فراوانی را تجربه کرده‌ام، یادآوری این مسئله را لازم می‌دانم که  امروز و پس از مجاهده نفس‌گیر عزیزان در ارائه طرح‌ها و برنامه‌های خود، در نقطه حساسی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: آرایش فعلی کاندیداهای جریان انقلاب این را به جامعه القا می‌کند که نیروهای ارزشی و انقلابی در یک کثرت غیرقابل دفاع قرار دارند که  در چنین شرایطی ممکن است نتیجه مطلوب رقم نخورد.  این در حالی است که تجربه‌ انتخابات‌ سال 92 که  جریان انقلاب در پی تعدد کاندیداها نتیجه را به رقیب خود واگذار کرد، ایجاب می‌کند که 5 نامزد جریان انقلاب پیش از انتخابات به اتفاق نظر و  انسجام  برسند. 

متکی خاطرنشان کرد: علما، نمایندگان و نخبگان استان فارس و برخی دیگر از استان‌های کشور روز گذشته طی بیانیه‌هایی جداگانه از کاندیداهای جریان انقلاب این درخواست را مطرح کردند که در قالب نشستی مشترک نسبت به بازنگری در شرایط موجود اقدام کنند. 

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان با بیان اینکه آرایش فعلی کاندیدا‌های جریان انقلاب، ریسک ایجاد نگرانی در نتیجه انتخابات را  بالا خواهد برد، گفت: اگر قرار باشد شرایط فعلی کشورداری 8 سال دیگر تمدید شود، مشخص نیست که باید منتظر بروز چه اتفاقاتی در آینده باشیم. بر این اساس از کاندیداهای محترم جریان انقلاب درخواست می‌کنم که ظرف همین امروز نشستی با یکدیگر داشته باشند و دغدغه مردم و مخاطبان را مورد مداقه قرار دهند، چرا که بنده مطمئن هستم بدون شک در نتیجه برگزاری چنین نشستی، تدبیر جمعی مناسبی اتخاذ خواهد شد که شانس پیروزی جریان انقلاب را بالا می‌برد.

قاضی‌زاده هاشمی: باعث باخت جبهه انقلاب نخواهم شدزاکانی: 5 نامزد جریان انقلاب تصمیم انقلابی بگیرند/ رأی مردم را دچار تشتت نکنیم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احزاب اصولگرا انتخابات 1400 علیرضا زاکانی احزاب اصولگرا انتخابات 1400 علیرضا زاکانی نامزد جریان انقلاب جریان انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد