Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@21:50:59 GMT

آمادگی کامل پلیس زنجان برای برگزاری امنیت انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۴۶۵۱

آمادگی کامل پلیس زنجان برای برگزاری امنیت انتخابات

سردار جهانبخش با اشاره به آمادگی کامل پلیس استان برای امنیت و آرامش مناسب برای برگزاری یک انتخابات سالم و امن گفت: حضور پرشور در انتخابات نشان دهنده جلوه گاه اراده ملت و همیت و وحدت ملی است .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در جمع کارکنان انتظامی استان با تبریک دهه کرامت و با تقدیر از عملکرد کارکنان بیان داشت: نيروي انتظامي از مدت ها قبل با برنامه ريزي هدفمند و تعامل با دیگر نیروهای مسلح و دیگر دستگاه های اجرایی استان، استفاده مناسب از ظرفيت هاي مختلف استاني را در تامین امنیت انتخابات، در دستور كار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار رحیم جهانبخش با اشاره به توانمندی بالای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای انتخابات امن بیان داشت: پلیس توانمند بوده و تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارد و این  یک افتخار برای سربازان ملت در نیروی انتظامی است.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه  ارتقاء مشارکت مردم بر انتخابات یک اصل است ، تصریح کرد : قدرت  و اقتدار ملی هر کشوری در حمایت توده های اجتماعی از شعور سیاسی آن کشور است.

 

 این مقام مسئول حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی و ملی برای همگان دانست و گفت: بایستی همه ما هم خود در انتخابات شرکت کرده و هم دیگران را به حضور در این آزمون بزرگ ترغیب کنیم و هم فردی اصلح را با معیارهایی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای ما ترسیم کردند انتخاب کنیم .

 

وی وفاق اجتماعي و همبستگي اجتماعي دستگاه هاي امدادي و خدمات رسان و مشاركت جمعي شهروندان را ضرورتي انکار ناپذیر در برگزاری یک انتخابات سالم و امن برشمرد و گفت: وفاق، مقدّمه همبستگي و همبستگي مقدّمه نظم اجتماعي است و مهم ترين هدف از ارتقاء توان عملیاتی پلیس نیز تنها فراهم کردن بستر مناسب برای خلق هرچه با شکوهتر این حماسه سیاسی است.

 

فرمانده انتظامی استان با اشاره به آمادگی کامل پلیس استان برای امنیت و آرامش مناسب برای برگزاری یک انتخابات سالم و امن ، بیان داشت : حضور پرشور در انتخابات نشان دهنده جلوه گاه اراده ملت و همیت و وحدت ملی است .

 

جهانبخش با اشاره به فرامین راهگشای مقام معظم رهبري مبني بر حضور حداكثري افراد جامعه در انتخابات، خاطرنشان کرد: پليس استان زنجان با بهره گيري از تمامي يگان‌هاي عملياتي و ستادي و همكاري بسيار مطلوب با سپاه استان، بسترلازم را براي برگزاري انتخاباتي باشكوه و خلق حماسه اي ديگر در كارنامه پر افتخار انقلاب اسلامي،فراهم كرده است.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه تسلط و اشراف اطلاعاتی بالا نشان از این دارد که در برگزاری انتخاباتی امن هیچ گونه دغدغه ای نداریم، گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در ناجا اولویت است که تسلط و اشراف بالا در ماموریت ها خصوصا انتخابات گواه بر این ادعا است.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان حضور حداکثری درانتخابات نیروی انتظامی استان زنجان انتظامی استان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان