Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام محمد مهدی حبیبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا در نشست تخصصی علمای شیعه و سنی این شهرستان به دعوت دفتر تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی آستارا، با تاکید بر نقش بصیرتی علما و روحانیان در جامعه، گفت: استادان و روحانیان در دانشگاه و حوزه، ارتباطات تنگاتنگی با مردم دارند و رسالت آنها در انگیزش عمومی برای شور انتخاباتی مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام عبدالحمید مومنی امام جماعت مسجد جامع اهل سنت شیخ محله عنبران، وحدت فرقه های  اسلامی را نشانه تاکید و تمرکز بر وجوه اشتراک مسلمانان دانست و بر ضرورت روشنگری علما در خصوص تاثیرات مثبت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد.

حجت الاسلام محرم فیضی امام جماعت مسجد جعفر صادق (ع) آستارا نیز راهبرد مردم سالاری دینی را از شاخص های نظام اسلامی دانست و بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

حجت الاسلام علیرضا بنی پولاد امام جماعت اهل سنت مسجد باباحسن بخش لوندویل آستارا نیز احترام به آرای مردم و حفظ جمهوریت نظام را مورد تاکید امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: باید با عنایت به این راهبرد در انتخابات ۲۸ خرداد ماه، حضوری پر شور و دشمن شکن داشته باشیم.

دکتر اورنگ استقامت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آستارا نیز در این نشست، فعالیت دفتر تقریب مذاهب اسلامی را فرصتی مغتنم برای تحکیم وحدت اسلامی دانست و بر لزوم استمرار این نشست ها جهت بصیرت افزایی و روشنگری در آستانه انتخابات تاکید کرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور در ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی آستارا در سال ۶۶ تاسیس شد و هم اکنون در ۹۰ رشته کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، یکهزار و ۵۰۰ دانشجو دارد و دفتر تقریب مذاهب اسلامی در اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در این واحد علمی راه اندازی شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و ۱۷ درصد جمعیت آن را اهل سنت تشکیل داده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی آستارا دانشگاه آزاد اسلامی مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری مشارکت سیاسی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی آستارا انتخابات ۱۴۰۰ مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی آستارا دانشگاه آزاد اسلامی مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری مشارکت سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تقریب مذاهب اسلامی اسلامی آستارا حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

 امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.

حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران