Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمجید صدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا روز دوشنبه در خصوص وضعیت سرخپوشان اظهار داشت: من با اعضای تیم در تماس هستم و فارغ از مسائل کاری و مشغله‌هایی که دارم، زمان زیادی را همراه با هیات مدیره محترم برای بهبود وضعیت باشگاه پرسپولیس صرف می‌کنیم. خداوند را شکر می‌کنم که تلاش‌ من و همکارانم در باشگاه، به خوبی توسط هواداران پرشمار پرسپولیس دیده شده و آنها با پیام‌های محبت‌آمیز خود، خستگی را از تن‌مان به در می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمرینات ادامه دارد و بازیکنان ما با انگیزه‌های فراوانی کار را دنبال می‌کنند. جا دارد بار دیگر از یحیی گل‌محمدی و اعضای کادرفنی تیم که با تمام وجود برای اعتلای پرسپولیس تلاش می‌کنند، تقدیر کنم. همچنین بازیکنان‌مان که علیرغم همه مسائلی که رقم خورده، تمرکز بالایی بر روی کار خود دارند و به دور از حاشیه و جنجال، به دنبال ساختن بهترین شرایط ممکن هستند. این بازیکنان با غیرت خود کاری کرده‌اند که هواداران همیشه سربلند باشند.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما هم در هیات مدیره برنامه‌های خود را بر پایه کمک به تیم بنا کرده‌ایم و می‌خواهیم با دستاوردهای خود در زمینه مدیریتی، به تیم‌مان آرامش بیشتری هدیه دهیم. در این مدت، تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته تا مشکلات حل شود هرچند حجم بدهی‌های پیشین باشگاه به حدی است که از بین بردن تمام مشکلات پرسپولیس در مدت زمان کوتاه را سخت می‌کند اما ما ناامید نیستیم و می‌خواهیم با تلاش‌های خود، موانع را از سر راه برداریم.

صدری در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع مهم دیگر، بحث سخت‌افزاری است. در این زمینه، باید کارهای بیشتری صورت بگیرد. دغدغه اصلی ما، حفظ ورزشگاه شهید کاظمی و دریافت فوری سند این مجموعه باارزش است. پرسپولیس و استقلال جزو تیم‌های دولتی محسوب می‌شوند و باید احترام بیشتری برای این دو باشگاه شاهد باشیم.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پایتخت عنوان کرد: در بدنه باشگاه پرسپولیس، همه مشغول فعالیت هستند تا تیم کمترین فشار را تحمل کند. کارمندان باشگاه و کسانی که در کنار تیم هستند، یک هدف واحد را ادامه می‌دهند و دل‌شان می‌خواهد پرسپولیس صاحب همه جام‌ها باشد. ما روز یکشنبه در سوپرجام برای یک قهرمانی دیگر می‌جنگیم و در لیگ برتر هم با صدرنشین رقابت‌ها، هم‌امتیاز هستیم. در جام حذفی هم باید به مصاف استقلال برویم و مطمئنا یک دربی دیگر می‌تواند برای همه مردم ایران جذاب باشد.

وی اضافه کرد: پرسپولیس تیمی امیدوار و قدرتمند است که به لطف خدا و تلاش کادرفنی و بازیکنان به شرایط مطلوبی رسیده و در همه جام‌ها مدعی است. هواداران باید قدر این روزها را بدانند. بدون تردید همه ما به طرفداری از پرسپولیس افتخار می‌کنیم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال شهر تهران سیدمجید صدری پرسپولیس یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال شهر تهران باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال شهر تهران سیدمجید صدری پرسپولیس یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی

شایسته با اشاره به اینکه از ابتدای سال از سطح ۹۳.۵ هکتار از گلخانه‌های استان بیش از ۱۲ هزار تن تن انواع محصولات سبزی و صیفی، ۱.۵ میلیون انواع گل شاخه بریده، ۲۸۰ هزار عدد انواع نشاء گل و گیاه زینتی و محصولات سبزی و صیفی و ۹۶۰ تن انواع سبزیجات برگی برداشت شده است گفت:این میزان نسبت به سال گذشته ا ۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تولیدات گلخانه‌های استان ۵۱ درصدی  افزایش داشته است.

ارزش محصولات گلخانه‌ای از جمله گوجه فرنگی، فلفل، خیار و سبزیجات برگی، ۷۹۶ میلیارد و ۸۰۰ ملیون تومان است. 

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: بیشترین سطح گلخانه در استان به ترتیب مربوط به شهرستان‌های فردوس، قاین و خوسف است.

شایسته افزود: خراسان جنوبی ۵۷۰ خانوار بهره بردار در گلخانه‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس
  • برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • ادای احترام رئیس جمهور به رهبر استقلال پاکستان
  • ادای احترام رئیس‌جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • صدر جدول طلایی شد
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی