Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی گفت: باتوجه به واکسیناسیون سالمندان و حضور آنها در مراکز بهداشتی توجه به انتخاب مراکز مناسب سازی شده می تواند در تسهیل ارایه خدمات و حضور سالمندان موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل بهزیستی استان زنجان در اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی زنجان گفت: باتوجه به واکسیناسیون سالمندان و حضور آنها در مراکز بهداشتی توجه به انتخاب مراکز مناسب سازی شده می تواند در تسهیل ارایه خدمات و حضور سالمندان موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد محمدی با بیان اینکه ارزیابی دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی برای پنجمین سال متوالی در حال اجراست، عنوان کرد: خوشبختانه حساس سازی و فرهنگ سازی در زمینه مناسب سازی در طول سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته است.

 

وی بیان کرد: با پیگیری دبیرخانه مناسب سازی و همت اداره حمل و نقل و مهندسی ایمنی ترافیک شهرداری زنجان تعبیه ۳۷ مورد تابلو پارک ویژه معلولین جهت رفاه حال افراد دارای معلولیت و جانبازان در سطح شهر، انجام شد.

 

محمدی اظهار کرد : یکی از اقدامات موثر دبیرخانه مناسب سازی استان ارزیابی مناسب سازی و دسترس پذیری بانک ها در چهار آیتم (ورودی اصلی، آسانسور، سطوح شیبدار و فضای بهداشتی) است  که مشکل اغلب بانک ها عدم امکان مناسب سازی ورودی بانک با توجه به ضوابط شهرداری ها است که مساعدت و راهکار توسط شهرداری با توجه به ایجاد سد معبر در تعبیه رمپ وردی را خواستار شدند.

 

وی افزود : تصویب ردیف بودجه جهت مناسب سازی معابر توسط شهرداری‌ها می تواند سرعت مناسب سازی شهری و اماکن عمومی را افزایش دهد و زنجان را به شهرمهربان با افراد دارای معلولیت تبدیل کند.

 

این مقام مسئول عنوان کرد : امداد خواهی ناشنوایان یکی از معظلات عمده در مسیر مناسب سازی و یاری به افراد دارای معلولیت شنوایی هست که طراحی و ساخت اپلیکیشن ها توسط اورژانس، اتش نشانی و... و. می تواند یاری بخش باشد.

 

مدیر کل بهزیستی خاطرنشان کرد : ارزیابی مناسب سازی دانشگاه ها جهت حضور افراد دارای معلولیت  خوشبختانه در حال انجام است و این امر موجب تسهیل رشد تحصیلی این گروه خواهد شد.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل بهزیستی استان زنجان بهزیستی استان زنجان مناسب سازی افراد دارای معلولیت مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق سرمایه‌گذاری سهامی‌ چیست؟

اغلب افراد به دنبال حفظ ارزش سرمایه خود و کسب بازدهی مناسب هستند. برای رسیدن به این هدف نیاز است که افراد به کسب دانش و تجربه کافی در زمینه سرمایه‌گذاری بپردازند. روش‌های سرمایه‌گذاری زیادی مانند سرمایه‌گذاری در ملک، طلا، بازار بورس و … وجود دارد که هر فرد با توجه به تمایلات و درجه ریسک پذیری خود می‌تواند روش مناسب را انتخاب کند. سرمایه‌گذاری در بازار بورس، شامل دو روش مستقیم و غیرمستقیم است. ---------------- رپرتاژ آگهی -----------------

اغلب افراد به دنبال حفظ ارزش سرمایه خود و کسب بازدهی مناسب هستند. برای رسیدن به این هدف نیاز است که افراد به کسب دانش و تجربه کافی در زمینه سرمایه‌گذاری بپردازند. روش‌های سرمایه‌گذاری زیادی مانند سرمایه‌گذاری در ملک، طلا، بازار بورس و … وجود دارد که هر فرد با توجه به تمایلات و درجه ریسک پذیری خود می‌تواند روش مناسب را انتخاب کند. سرمایه‌گذاری در بازار بورس، شامل دو روش مستقیم و غیرمستقیم است.
در روش مستقیم، افراد به صورت شخصی فرآیند تحلیل، خرید و فروش سهام را انجام می‌دهند. برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این روش، افراد باید دانش تخصصی، زمان کافی، مهارت و تجربه لازم را داشته باشند. همچنین، روش‌های مختلف تحلیل مانند تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال وجود دارند که می‌توانند به فرد کمک کنند تا تصمیمات بهتری در خرید و فروش سهام بگیرد.
صندوق سرمایه گذاری و سبدگردانی اختصاصی از روش‌های سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بورس هستند. روش غیرمستقیم سرمایه‌گذاری در بورس به این معناست که افراد مدیریت دارایی‌های خود را به متخصصان بورسی و اشخاص با تجربه و دارای مجوز از سمت سازمان بورس واگذار می‌کنند. صندوق‌های سرمایه گذاری دارای انواع مختلفی شامل صندوق‌های سهامی، درآمد ثابت، مختلط، بخشی و … هستند که در ادامه به توضیح صندوق سهامی می‌پردازیم.
  صندوق سهامی
صندوق‌‌های سهامی، نوعی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند که عمده سبد دارایی آن را سهام شرکت‌های فرابورسی و بورسی تشکیل می‌دهند. ترکیب دارایی صندوق‌های سهامی شامل حدود ۷۰ درصد سهام و مابقی به‌صورت وجه نقد، اوراق مشارکت، اوراق بانکی و … است. این نوع صندوق‌ها در مقایسه با صندوق‌های با درآمد ثابت و مختلط ریسک بالاتری دارند.
صندوق‌های سرمایه گذاری سهامی کارگزاری مفید شامل صندوق اطلس، پیشرو، پیشتاز و امید توسعه است. صندوق های پیشرو، پیشتاز و امید توسعه مبتنی بر صدور و ابطال و صندوق اطلس از نوع صندوق‌های ETF هستند.
صندوق اطلس مفید یکی از صندوق‌های سهامی قابل معامله است که از سال ۱۳۹۲ وارد بازار بورس شده است. به دلیل بازدهی مناسب در سال‌های گذشته، این صندوق به عنوان یکی از صندوق‌های سهامی، مورد توجه سرمایه‌گذاران و فعالان بازار سرمایه قرار گرفته است. صندوق امید توسعه تنها صندوق سهامی کارگزاری مفید است که از مکانیزم تقسیم سود ماهیانه استفاده می‌کند.
صندوق‌های سهامی براساس تعداد واحدهای قابل ارائه نیز به دو دسته بزرگ و کوچک تقسیم می‌شوند. اگر تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری قابل انتشار حداقل پنج هزار و حداکثر پنجاه هزار واحد باشد، در دسته صندوق‌های کوچک قرار می‌گیرد. اگر تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری بین پنجاه هزار و پانصد هزار باشد، در دسته صندوق‌های بزرگ قرار می‌گیرد.
صندوق‌های سهامی دارای مزایایی همچون نقدشوندگی بالا، امکان کسب بازدهی مناسب در صورت رشد بازار بورس و کاهش ریسک به دلیل مدیریت توسط افراد حرفه‌ای هستند.
  ویژگی ‌های صندوق سهامی
صندوق سهامی، مناسب افرادی است که ریسک پذیری بالای دارند. همچنین این افراد فرصت کافی برای کسب دانش و انجام معاملات را ندارند.
مدیران صندوق‌های سهامی با استفاده از تجربه و مهارت خود، سعی می‌کنند بازدهی مناسبی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کنند. این صندوق‌ها به دنبال سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌هایی هستند که پتانسیل رشد و عملکرد مناسبی دارند و قادر به ارائه بازدهی بیشتری هستند.
باید توجه داشت که صندوق‌های سهامی در شیوه سرمایه‌گذاری متفاوت عمل می‌کنند و می‌توانند استراتژی محافظه‌کار، متوسط یا تهاجمی داشته باشند.
در واقع، عملکرد یک صندوق سهامی تاثیر زیادی بر ارزش واحدهای آن در طول زمان دارد. اگر صندوق عملکرد خوبی داشته باشد، ارزش واحدهای آن افزایش می‌یابد. اما اگر صندوق به خوبی عمل نکند، امکان دارد که ارزش واحدهای آن رشد نکند و یا حتی کاهش پیدا کند.
یک راهکار معمول در صندوق‌های سرمایه گذاری از جمله صندوق‌های سهامی برای ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری برای افراد با مبالغ کم، تقسیم واحد‌های صندوق به تعدادی واحد کوچکتر است. این کار باعث کاهش قیمت هر واحد صندوق می‌شود و امکان سرمایه‌گذاری با مبالغ اندک را نیز فراهم می‌کند.
در نتیجه، در انتخاب صندوق‌های سهامی بهتر است سرمایه گذاران صندوق‌هایی را انتخاب کنند که در دوره‌های مختلف از جمله دوره‌های رشد و رکود بازار، عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • صندوق سرمایه‌گذاری سهامی‌ چیست؟
  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • چطور یک کولر گازی مناسب انتخاب کنیم
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت