Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@07:30:46 GMT

وضعیت بهداشتی شعب اخذ رای استان همدان بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۵۰۱۵

وضعیت بهداشتی شعب اخذ رای استان همدان بررسی می‌شود

لیدا رفعتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۰ تیم در مرکز استان و ۲ تا چهار تیم در شهرستان ها کار نظارت بر وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی شعب اخذ رای را بر عهده دارند با این وجود احتمال افزایش شمار تیم های پیش بینی شده وجود دارد.

وی با بیان اینکه اولویت برگزاری انتخابات در فضای باز، با رعایت فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و گندزدایی محیط است افزود: باید از تجمع رای دهندگان و یا مسئولان اجرایی و نظارتی در محل اخذ رای، بدون رعایت فاصله گذاری پرهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سلامت محیط و کار معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از بیماران خاص و افراد دارای بیماری زمینه ای خواست برای رای دادن به شعب کم تراکم مراجعه کنند همچنین از مسئولان خواست تدابیری برای اخذ رای در منزل از طیف افراد بیاندیشند.

رفعتی گفت: همه رای دهندگان و عوامل شعب، ضمن رعایت فاصله گذاری باید به طور حتم از ماسک استفاده کنند همچنین پیش بینی شعب سیار برای اخذ رای در مناطق پرتراکم و پرخطر همچنین بیماران در قرنطینه یا بستری در بیمارستان ها صورت گیرد.

وی افزود: باید از به کارگیری افراد مسن و بیماران زمینه ای به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و حفاظتی در شعب اخذ رای پرهیز شود همچنین با توجه به دستورالعمل وزارت کشور دریافت اثر انگشت در فرآیندهای مختلف انتخابات به خصوص روز رای گیری ممنوع شده است. 

مدیر سلامت محیط و کار معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان همچنین خواستار افزایش تعداد دستگاههای احراز هویت در شعب به منظور تسریع در فرآیند اخذ رای شد و بیان کرد: برای نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی، برای حوزه های انتخاباتی، بازرسان بهداشت به طور ثابت و سیار مستقر می شوند.

رفعتی اضافه کرد: چیدمان مناسب میزها و صندلی ها برای رای دهندگان و عوامل شعب به صورتی که فاصله حداقل یک تا ۲ متری رعایت شود و حفظ تهویه و تامین هوای تازه الزامی است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می شود.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان انتخابات ۱۴۰۰ بهداشت محیط کار ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان انتخابات ۱۴۰۰ بهداشت محیط کار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان انتخابات ۱۴۰۰ بهداشت محیط کار ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد

ایتنا - بر اساس گزارش جدید روزنامه گاردین، اتحادیه اروپا در حال آماده شدن برای آغاز تحقیقات جدید روی متا در مورد مدیریت محتوای مربوط به انتخابات است. جزئیات این تحقیقات ممکن است آخر این هفته اعلام شود، اما گزارش شده است که مقامات اروپایی نگران تبلیغات فریبنده و محتوای سیاسی هستند.
اتحادیه اروپا درباره تلاش‌های روسیه برای تضعیف انتخابات آتی اروپا و دیگر کمپین‌های مداخله خارجی ابراز نگرانی کرده است. این اتحادیه قرار است در ماه ژوئن انتخابات پارلمانی برگزار کند. اگر مشخص شود که این شرکت از قانون خدمات دیجیتال اروپا تخطی کرده است، ممکن است با جریمه‌های زیادی روبرو شود.

به گزارش ایتنا، مقامات اتحادیه اروپا همچنین نگران برنامه متا برای تعطیل کردن CrowdTangle در ماه اوت هستند. این ابزار سال‌ها است که به طور گسترده توسط محققان و بررسی‌کنندگان واقعیت برای بررسی نحوه انتشار محتوا در فیس‌بوک و اینستاگرام استفاده می‌شود. ده‌ها محقق و گروه راستی‌آزمایی ماه گذشته نامه‌ای سرگشاده به این شرکت امضا کردند و گفتند که خاموش کردن این ابزار قبل از ده‌ها انتخابات جهانی تهدیدی مستقیم برای تلاش‌های یکپارچگی انتخابات در سراسر جهان خواهد بود.

 

یکی از سخنگویان متا در بیانیه‌ای گفت: « ما یک فرآیند کاملاً تثبیت شده برای شناسایی و کاهش خطرات روی پلتفرم های خود داریم.  ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری خود با کمیسیون اروپا و ارائه جزئیات بیشتر این کار هستیم.»

در جاهای دیگر، اتحادیه اروپا همچنین در حال بررسی متا در مورد طرح اشتراک بدون آگهی آن است که برای کاربران اروپایی در دسترس است. این تحقیق که می‌تواند تا یک سال طول بکشد، بررسی خواهد کرد که آیا این شرکت رسانه‌های اجتماعی قانون بازارهای دیجیتال اروپا را نقض کرده است، زیرا به کاربران جایگزین واقعی را برای انصراف از جمع‌آوری داده‌ها ارائه نداده است.

دیگر خبرها

  • تحقیقات اتحادیه اروپا در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا
  • اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد
  • منچستریونایتد یا دورتموند؟ بررسی وضعیت فصل آینده جیدون سانچو توسط میکا ریچاردز و تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • بررسی وضعیت بیمه اتباع خارجی در قم
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم