Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:50:44 GMT

مشارکت در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان نظام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۵۰۹۷

مشارکت در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان نظام می‌شود

به گزارش ایرنا افشین بازگیر روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: انتخابات اراده ملی را به معرض نمایش می‌گذارد، سربلندی یک ملت از این مسیر سرچشمه می‌گیرد بنابراین انتخابات تجلی‌گاه اراده جمعی و میثاق مهم احترام به قانون اساسی است.

وی افزود: کارگزاران اصلح باید توسط مردم انتخاب شوند و باتوجه به اینکه حضور حداکثری ملت در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه دشمنان است هرچه مشارکت بیشتر باشد دشمنان ناامید می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضع موجود، نگرانی و ناامیدی، برآمده از یک مدیریت ناکارآمد است ادامه داد: به یک شخصیت شاخص در تراز انقلاب برای تصدی ریاست جمهوری نیازمند هستیم و با احترام به دیگر نامزدها انتخاب سید ابراهیم رییسی بهترین تصمیم خواهد بود.

بازگیر با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب "سید صالح" به ویژه‌خواری برخی از مفسدین پایان خواهد داد گفت: رییسی در بحث مدیریتی کارنامه مشخصی دارد، در خصوص انتصابات، اهل زد و بند نیست و این مهم در دولت او بر اساس شایسته سالاری خواهد بود.

وی بیان کرد: شورای ائتلاف در سال ۹۶ تحت عنوان جبهه اسلامی انقلاب شکل گرفت و پس از آن برای بکارگیری نیروهای انقلابی و با هدف اقدامات فرهنگی تحت نام شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فعالیت خود را ادامه داد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ نفر در سامانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ثبت‌نام کرده‌اند و اولین تشکیلات سیاسی و انقلابی که ستادهای انتخاباتی رییسی را سازماندهی کرد این شورا بود.

وی اضافه کرد: کارگروه "سفیران تحول" زیر مجموعه این شورا، روزانه در هر شهرستان ۱۰ تیم را برای دعوت مردم برای حضور در انتخابات به روستاها اعزام می کند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه جاری همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لرستان دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است