Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:50:43 GMT

کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال در محمودآباد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۵۲۶۲

کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال در محمودآباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر فعالسازی مزرعه ارز دیجیتال، موضوع را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.

او از شناسایی محل استفاده از دستگاه‌های ارز دیجیتال توسط ماموران انتظامی خبر داد و افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی در بازرسی دقیق از محل، ۱۸ دستگاه ماینر، ۲ دستگاه تثبیت کننده برق و ۲ دستگاه خنک کننده و ۱۲ عدد لوازم مورد نیاز از جمله کیس و مانیتور کامپیوتر را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ارزش دستگاه ماینر و دیگر تجهیزات کشف شده بر اساس نظر کارشناسان را ۱۷ میلیارد ریال بیان داشت و گفت: ماموران انتظامی در این اقدام یک متهم که از ساکنان غیر بومی استان بوده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارز دیجیتال بیت کوین مرجع قضائی ماموران انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • سند تحول قضایی به مثابه قانون اساسی و نقشه راه دستگاه قضایی است
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس