Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی پیش از ظهر امروز در همایش صاحبان سخن نافذ ویژه روحانیون بسیجی استان گلستان که در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه گرگان برگزار شد، اظهار کرد: ما به دنبال انتخاب اصلح هستیم نه شخص خاص، اولویت حضور در صحنه است، علم انقلاب را باید به دست کسی بدهیم که دشمن به خود بلرزد تا قدرت مسلمانان روزافزون شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نقش خواص در جامعه تصریح کرد: گاهی در تاریخ می‌بینیم فرصت‌های اندکی به وجود می‌آید و خواص جامعه وقتی به خوبی از آن بهره‌برداری می‌کنند برای سال‌های سال جامعه به سرافرازی و عزت می‌رسد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان افزود: اما گاهی خواص جامعه، آنهایی که باید دِین خود را به دین ادا کنند و مردم را نسبت ‌به حقایق واقعی و تبعیت از امام‌ زمان هدایت کنند با کوتاهی خودشان نه‌ تنها ضربه به مردم وارد می‌کند بلکه دین را در رسیدن به اهدافش ده‌ها بلکه صدها سال عقب می‌اندازند.

 

* بعد از هزار ۱۴۰۰ سال مردم فهمیدند اگر پشتیبان ولایت باشند، عزت بزرگی به وجود می‌آید

رعایتی بصیرت را عاملی برای بهترین تصمیم‌گیری دانست و گفت: در تاریخ می‌بینیم بزرگانی در کنار اهل‌بیت (ع) بودند اما بصیرت نداشتند گاه در مقابل آنها می‌ایستادند و گاه مانند مختار در مقابل آنها نبودند اما به ‌موقع عمل نمی‌کردند.
وی افزود: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید دنیا بهتر متوجه اسلام شد، مردم مسلمان دنیا فهمیدند اگر عزت بخواهند باید به کتاب قرآن رجوع کنند، راه عزتمندی و پیروزی در اطاعت از خدا، پیغمبر (ص)، اولی‌الامر و امامان بودند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: بعد از هزار ۱۴۰۰ سال مردم فهمیدند اگر پشتیبان ولایت باشند، عزت بزرگی به وجود می‌آید، قدرت‌هایی مانند شوروی وجود داشت که الان از آنها خبری نیست، آمریکا که زمانی ابرقدرت اقتصادی و نظامی بود امروز به‌گونه‌ای است که با چپاول کشورهای دیگری روی پای خودش ایستاده است و اکنون ابر بدهکار اقتصادی دنیا شده‌ است.

* مولفه معنویت باعث شده که قدرت‌های بزرگ به سمت زوال پیش بروند/ انقلاب اسلامی باعث شده تا آمریکا روز به روز به افول نزدیک شود
رعایتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث شده تا آمریکا روز به روز به افول نزدیک شود، تصریح کرد: دشمنان هزینه‌های گزافی کردند تا علیه انقلاب اسلامی توطئه کنند تا ایران تضعیف شود اما اسرائیل که همه جوره هوای آن را داشتند امروز از هر طرف محاصره است.
وی با برشمردن ویژگی‌های منحصر به فرد انقلاب اسلامی ابراز کرد: این انقلاب یک سری ویژگی‌هایی داشت که هیچ کدام از انقلاب‌های دنیا نداشتند، «خداباوری، مردم و رهبری» که انقلاب اسلامی را از گردونه‌های سخت عبور داد، اتصال‌دهنده این سه مولفه عالمان صاحب‌سخن و اندیشمندی هستند که بین مردم نفوذ کرده‌اند و از ابتدای انقلاب اسلامی در صف اول قرار گرفتند و تا الان مردم را در صحنه نگه داشتند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه قدرت معنویت در جامعه موجب تحول‌گرایی شده است، افزود: مولفه معنویت باعث شده که قدرت‌های بزرگ به سمت زوال پیش بروند.

* علم انقلاب را باید به دست کسی بدهیم که دشمن به خود بلرزد تا قدرت مسلمانان روزافزون شود
رعایتی بیان کرد: وقتی قدرت‌های بزرگ احساس کردند جایگاهی ندارند، در تلاش این بودند که جایگاه ولایت را خدشه‌دار و کمرنگ کنند، امام راحل خطر این اتفاق را گوشزد کرده بود «اسلام منهای روحانیت، اسلام آمریکایی است»، روحانیت هیچ‌گاه به دنبال سهم خواهی نبودند بلکه همواره برای خدمت به مردم در صحنه حاضر شدند.
وی نقش طلاب و روحانیون را در آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی جامعه مهم خواند و ابراز کرد: طلبه‌ها آنچه واجب است به مردم بگویند اگر امروز عزت و قدرت داریم و تمام دنیا دست ‌به ‌دست هم داده‌اند تا بتوانند ملت را از نظام جدا کنند به‌خاطر این است که مردم تحت رهبری ولایت بودند، عالمان دین و عالمان عامل موجب تقویت این اتصال بوده‌اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه راه برون‌رفت از مشکلات حضور حداکثری در انتخابات است، گفت: مردم از گرانی و مشکلات معیشتی در رنج هستند، اگر می‌خواهیم از مشکلات رهایی یابیم باید به گزینه اصلح رای دهیم.
رعایتی مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه در انتخابات را خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن دانست و گفت: ما به دنبال انتخاب اصلح هستیم نه شخص خاص، اولویت حضور در صحنه است، علم انقلاب را باید به دست کسی بدهیم که دشمن به خود بلرزد تا قدرت مسلمانان روزافزون شود.
وی گفت: همان‌طوری که امام راحل فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملک آسیبی نرسد، نباید بگذاریم انقلاب به دست نامحرمان بیفتد.
انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان ولی فقیه انتخابات انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی باعث شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد

سرویس امنیتی اوکراین (SBU) روز سه شنبه مدعی شد که توطئه «عوامل روسیه» برای ترور رئیس‌جمهور و دیگر مقامات ارشد را خنثی کرد.

به گزارش فارس؛ نهاد اطلاعاتی اوکراین ادعا کرد که تعدادی از عوامل روسیه در حال توطئه برای ترور ولودیمیر زلنسکی بودند.

سرویس امنیتی اوکراین مدعی شد که ماموران روسی در سرویس گارد دولتی اوکراین را در حال طراحی ترور زلنسکی و سایر مقامات ارشد دولتی دستگیر کرده است.

مقامات اوکراینی در شرایطی این ادعا را مطرح کردند که روسیه واکنشی به این ادعا نشان نداده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تذکر مهم رهبر انقلاب به نیروهای نظامی از زبان فرمانده بلندپایه ارتش
  • محمد حسین صفار هرندی: اختلاف داخلی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است
  • مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید امامین انقلاب است
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند