Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان از صدور مجوز مصرف نخستین واکسن ایرانی کرونا خبر داد.

به گزارش «تابناک»، سعید نمکی که در بیست و نهمین پویش ره سلامت در دانشگاه علوم پزشکی اراک سخن می‌گفت، با اعلام این خبر گفت: روز گذشته مجوز مصرف نخستین واکسن ایرانی کرونا صادر شد و از این بابت خدا را شاکریم. این خبر مسرت بخش موجب شد که بعد از تجربه بی خوابی‌های شبانه زیاد بابت ناراحتی ها، دیشب از خوشحالی خوابم نبرد!   وی در ادامه افزود: واکسنی که در ایران ساخته شده و می‌شود، ایمن‌ترین، کم عارضه ترین و بهترین واکسن ساخته شده برای کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز قرار بود هم واکسن برکت و هم واکسن پاستور مجوز مصرف بگیرد که پاستور به دلیل دو مورد نقص در پرونده منجر به صدور مجوز نشد ولی واکسن کووایران برکت مجوز مصرف را دریافت کرد و اجازه توزیع دوزهای آماده را هم صادر کردیم.
ادامه دارد...

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ویروس کرونا سعید نمکی واکسن کرونا کووایران برکت انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجوز مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این مدت مبلغ یک هزار و ۱۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال محصولات چاپی غیر کتاب به کشور‌های آسیای میانه و افغانستان صادر شده است.   بی بی فاطمه حسینی کرمان افزود: در این بازه زمانی در حوزه محصولات چاپی غیر کتاب، مجوز چاپ و صادرات ۷۳۰ هزار کیلوگرم فرآورده‌های چاپی و بسته بندی شامل سلفون، لفاف، پاکت، لیبل، برچسب و پاکت آبمیوه و نیز ۷۸۶ هزار عدد کارتن خالی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • کالری مصرفی 50 درصد ایرانیان زیر استاندارد
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان