Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:27:53 GMT

مسی: آرژانتین هیچوقت به من وابسته نبوده است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۵۴۰۵

مسی: آرژانتین هیچوقت به من وابسته نبوده است

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «لیونل مسی» و تیم ملی آرژانتین بامداد سه‌شنبه از ساعت ۱:۳۰ به مصاف شیلی در چارچوب رقابت‌های کوپا آمریکا می‌روند. این فوق ستاره پیش از این بازی اظهار داشت:‌ تیم ملی هیچ وقت به من وابسته نبود. ما همیشه سعی می کنیم یک تیم قدرتمند داشته باشیم. همیشه می‌گفتیم که اگر تیم قدرتمندی نباشیم، پیروزی و دستیابی به اهدافمان سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فکر می‌کنم ما در حال حاضر تیم قدرتمندی هستیم. بیشتر بازیکنان مدت طولانی است که با هم کار می‌کنند. ما قبلاً در کوپا آمریکا بازی کرده ایم، بنابراین تجربه کافی برای حضور در آن را داریم. در حال تمرین جدی هستیم و فکر می‌کنم که در مسیر درستی قرار داریم. 

فوق ستاره آرژانتین اضافه کرد: بازی در تیم ملی همیشه حس خاصی برای من داشته است. چه این بازی دوستانه و یا رسمی باشد. من هرگز این همه بازی را در کارنامه خود تصور نمی کردم. حتی به آن فکر هم نمی‌کردم. من فقط روز به روز زندگی کردم و سعی کردم همیشه در بازی‌ها مهم حضور داشته باشم و همیشه بهترین تلاش خود را ارائه دهم.

مسی در خصوص تقابل با شیلی افزود: ما به یک پیروزی مهم نیاز داریم. همه کارها را به خوبی انجام داده‌ایم و در حال پیشرفت هستیم اما باید در بازی اول پیروز شویم. شروع این مسابقات با سه امتیاز مهم است و به شما آرامش خاطر برای بازی‌های آینده می دهد. می‌دانیم که کار دشواری داریم. ما دوباره مقابل شیلی بازی می‌کنیم و یکدیگر را به خوبی می‌شناسیم. آن‌ها حریف سختی هستند که قرار است با آن‌ها ملاقات داشته باشیم. 

کاپیتان تیم ملی آرژانتین و بارسلونا  اعتراف کرد که نگران خطر ابتلا به ویروس کرونا است. او در این مورد بیان کرد: همه ما در معرض ابتلا به کرونا هستیم. نگران این مسئله هستیم و باید مراقب خودمان باشیم و همه آنچه را به ما گفته می‌شود، رعایت کنیم.

برچسب‌ها لیونل مسی تیم ملی آرژانتین کوپا آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیونل مسی تیم ملی آرژانتین کوپا آمریکا لیونل مسی تیم ملی آرژانتین کوپا آمریکا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی


 به گزارش تابناک، دولت فدرال سومالی اعلام کرد: طی چند هفته اخیر ۱۰۰ تن از تروریست‌های وابسته به گروه الشباب در مناطق مختلف کشور خود را تسلیم مقامات دولتی کردند.

در بیانیه دولت موگادیشو آمده است: ده‌ها تن تروریست وابسته به الشباب در ایالت‌های گلمدگ، هیرشبیلی، جوبالند، موگادیشو و مناطق جنوب غربی کشور خود را تسلیم مقامات دولتی کردند.

به نوشته روزنامه سومالی جدید چاپ موگادیشو، در این بیانیه با اشاره به عفو عمومی رئیس جمهور سومالی تصریح شده است: این عفو بستری را فراهم می‌آورد تا افراد مسلح با کنار گذاشتن اقدامات خشونت آمیز به جامعه بازگردند و زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند.

دولت سومالی با استقبال از جدا شدن افراد مسلح از گروه‌های تروریستی تاکید کرد: مبارزه با افراط گرایی و تروریست ادامه خواهد داشت تا ثبات و امنیت بر کشور حاکم شود.

الشباب یک گروه ترویستی وابسته به القاعده است که فعالیت خود را در سومالی از سال ۲۰۰۴ شروع کرده و با انجام عملیات تروریستی ثبات و امنیت این کشور و شاخ آفریقا را برهم زده است.

با انتخاب «حسن شیخ محمود» به عنوان رئیس جمهور سومالی، مبارزه با گروه تروریستی الشباب با قدرت و توان بیشتری ادامه یافت و ارتش این کشور با کمک مردان مسلح قبایل سومالی توانست مناطق زیادی از این کشور را از سیطره عناصر الشباب آزاد کند.

دیگر خبرها

  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • بانک مرکزی آرژانتین، نرخ بهره را کاهش داد
  • بانک مرکزی آرژانتین نرخ بهره را به ۶۰ درصد کاهش داد