Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهه کرامت تبلور میلاد نور اهل بیت(ع) است، نوری آکنده از عطر ایمان و عشق که در هر صبحگاه طلوع خورشید بر ایران زمین ظهور می کند و کرامتی بی انتها را به واسطه کرامت خویش ارزانی می نماید.

خبرگزاری شبستان - البرز: دهه کرامت تبلور میلاد نور اهل بیت(ع) است، نوری آکنده از عطر ایمان و عشق که در هر صبحگاه طلوع خورشید بر ایران زمین ظهور می کند و کرامتی بی انتها را به واسطه کرامت خویش ارزانی می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فصلی است که در هر نوبت اشارتی دارد به بزرگی، عظمت و مهمانی خدا ؛ آنچنان که چتر مهربانی گسترده اش خان کرمی است به وسعیت اقیانوس رحمانیت الرحمن الراحمین.

 

برپایی جشن میلاد حضرت معصومه(س) در کانون های فرهنگی مساجد البرز

 

« حجت الاسلام رضایی محلاتی» در رابطه با اهمیت دهه کرامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: دهه کرامت فرصت بازنگری به مقام عالی مرتبه حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است.

 

امام مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: تبیین و تشریح جایگاه معرفتی و بصیرتی اهل بیت(ع) یکی از راهکارهای موثر به منظور تقویت اندیشه های ایمانی و الهی است.

 

وی با اشاره به ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در توجه به دهه کرامت بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد پیش قراول برنامه های گرامی داشت دهه کرامت است. 

 

امام مسجد جامع رجایی شهر کرج خاطرنشان کرد: رابطه برادری و خواهری کریمه اهل بیت(ع) و حضرت امام رضا(ع)، همچنین درک مقام امامت از جمله مراتب و شاخصه های دینی است که در دهه کرامت می توان به آن توجه کرد. 

 

دهه کرامت تبلور مرتبه و درک شناخت امامت است

 

« ناصر مقدم» در رابطه با اهمیت دهه کرامت و جایگاه فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش ویژه ای در رابطه با برپایی دهه کرامت در قالب ویژه برنامه های فرهنگی و هنری داشته اند و دارند. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: زمینه سازی به منظور تقویت و رشد برنامه های فرهنگی و هنری از جمله اقدامات اساسی در کانون های فرهنگی مساجد با هدف تقویت باورهای ایمانی و الهی است. 

 

وی با اشاره به ضرورت توجه به نیازمندان بیان کرد: در دهه کرامت سال جاری شاهد برپایی رزمایش مواسات و همدلی با محوریت دهه کرامت هستیم. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: دهه کرامت تبلور مرتبه و درک شناخت امامت است به ویژه آنکه در ایام انتخابات نیز قرار داریم انتظار می رود که شاهد تقویت برنامه های فرهنگی با محوریت مساجد باشیم.

 

دهه کرامت تجلی معارف دینی و ایمانی با محوریت کانون های مساجد است

 

« حجت الاسلام کاظم شکری» نیز در خصوص ویژه برنامه دهه کرامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: دهه کرامت تجلی معارف دینی و ایمانی با محوریت کانون های مساجد است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: طرح ریزی برنامه های هدفمند با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب رزمایش مواسات و همدلی به مناسبت دهه کرامت از جمله اقدامات در حال انجام است.

 

وی با اشاره به ظرفیت فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد در پیشبرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: پتانسیل نیروهای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز ظرفیت بی نظیری در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از شاخص های مسجد تراز اسلامی همه جانبه بودن فعالیت های در عرصه های مختلف است امروزه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در عرصه فرهنگی و دینی مانند دهه کرامت و در عرصه انتخابات که عرصه سیاسی است فعالیت موثری دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت جشن های دهه کرامت دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان دهه کرامت تبلور استان البرز اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فرخ‌زاد، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صاحبان کسب‌وکار علاوه بر این‌که می‌توانند با ورود به درگاه ملی مجوزها نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام کنند، از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اتاق اصناف شمیرانات و بخشداری‌های لواسانات و رودبارقصران، از خدمات میز خدمت نیز در این زمینه بهرمند شوند.‌

براساس این گزارش‌، شناسه یکتا پروانه کسب کدی منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی صادر می شود.

هدف از ارائه این کد، حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب است. بنابراین تمامی فعالان اقتصادی که در رسته‌های شغلی و حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

کد خبر 6093654

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)