Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@15:38:17 GMT

تشکیل مجدد پرونده سلامت برای ورزشکاران المپیکی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۵۵۶۶

تشکیل مجدد پرونده سلامت برای ورزشکاران المپیکی

خبرگزاری میزان، غلامرضا نوروزی، در خصوص برنامه‌های فدراسیون پزشکی و ورزشی اظهار داشت: با توجه به اهمیت مقوله سلامت ورزشکاران اعزامی به بازی‌های المپیک، فدراسیون پزشکی ورزشی از چندین ماه قبل برنامه جامعی را در این خصوص در دستور کار قرارداد، برنامه‌ای که شامل حفظ و ارتقاء سلامت، آنتی کرونا و آنتی دوپینگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: در حالی که فدراسیون پیش از همه گیری کرونا، کار تشکیل پرونده سلامت ورزشکاران المپیکی را آغاز کرده بود، اما با شیوع کرونا و تعویق بازی‌های المپیک، طبیعتا به حفظ مقوله سلامت ورزشکاران آنتی کرونا نیز اضافه شد که در این رابطه علاوه بر فعالیت‌های آموزشی، پایش مستمر ورزشکاران، واکسیناسیون آن‌ها نیز انجام شد.

نوروزی یادآور شد: از امروز تشکیل پرونده سلامت برای عزیزان المیپیکی نیز آغاز شد و شماری از ورزشکاران المپیکی از رشته‌های تیراندازی، بوکس، تنیس روی میز و قایقرانی با حضور در درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینات و مشاوره‌های فوق تخصصی و تخصصی قرار گرفتند.

نوروزی درباره برنامه‌های دوپینگ، گفت: برنامه فدراسیون پزشکی ورزشی برای ورزشکاران المپیکی همچنان ادامه خواهد یافت و این مهم شامل فعالیت‌های آنتی دوپینگ نیز می‌شود که تدابیر لازم نیز در این خصوص اتخاذ شده است.

قرار است در روز‌های آینده و به مرور ورزشکاران المپیکی در فدراسیون پزشکی ورزشی حضور یافته و معاینات تخصصی پزشکی از آن‌ها انجام شود. بیشتر بخوانید: نوروزی: هرگونه نیاز پزشکی ملی‌پوشان المپیکی را تامین می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی غلامرضا نوروزی فدراسیون پزشکی ورزشی ورزشکاران المپیکی فدراسیون پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک