Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@10:08:01 GMT

هواداران نامزدها مراقب باشند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۵۶۲۵

ایسنا/ایلام رییس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان گفت : نصب یا نقش هر گونه علائم یا الصاق هر نوع نوشته آگاهی و تصاویر به بدنه خارجی خودروها ممنوع است.

سرهنگ «بوالفضل کهزادی» اظهار کرد: برخی از رانندگان همزمان با شروع تبلیغات میدانی نامزدهای شورای شهر و ریاست جمهوری اقدام  به الصاق تصاویر کاندیداهای مورد نظر خود می کنند که از نظر قانون چنین رفتاری تخلف محسوب شده و جریمه به آن تعلق می‌گیرد چون برابر ماده ۲۰۷ آیین نامه راهنمایی و رانندگی نصب هر نوع علائم و الصاق یا نصب یا نقش هر نوع آگهی، نوشته، عکس و نوشتن عبارات و ترسیم نقوش روی شیشه ها یا بدنه درونی یا بیرونی وسیله نقلیه به منظور تبلیغ، نمایش و مانند آن ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد : برابر جدول تخلفات کد ۲۰۶۹ نصب هر گونه علایم یا الصاق هر نوع نوشته، آگاهی و تصاویر به بدنه خارجی وسایل نقلیه و قسمت درونی وسایل نقلیه عمومی مسافربری بدون داشتن مجوز لازم در مراکز استان‌ها مبلغ ۳ و ۶ هزار ریال جریمه پیش بینی شده است که پلیس موظف است با متخلفان برخورد کند.

کهزادی از رانندگان و هواداران نامزدها خواست  از نصب و الصاق هرگونه تبلیغات بر بدنه وسیله نقلیه خود جدا" خودداری کنند، چرا که این موضوع منجر به حوادث رانندگی ناشی از حواس پرتی و عدم توجه به جلو رانندگان خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس یک طرفه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، از ساعت ۱۲:۳۰ تردد همه وسایل نقلیه در محور چالوس از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه شد.

محور هراز، فیروزکوه آزادراه قزوین - رشت، تهران-قم، ساوه، جاده خراسان رضوی، اصفهان از ترافیک پرحجم و روان برخوردار هستند.

از ساعت ۱۲:۳۰ تردد همه وسایل نقلیه در محور چالوس از مرزن آباد به سمت تهران ممنوع شد و به دلیل ترافیک سنگین و بارندگی تردد کند است.

کد خبر 6095888

دیگر خبرها

  • چالوس یک طرفه شد
  • ردپای انگلیسی‌ها در حدیث امام صادق (ع)/ ساخته‌های ذهنی یک منبری
  • شوفرهایی که خواننده شدند + فیلم
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»