Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: تشکل های کارگری و کارفرمایی و شرکای اجتماعی، مشاوران امین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، ابوالفضل عبادی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در جلسه ای که با حضور فرمانده بسیج کارگری و تشکل های کارگری و کارفرمایی برگزار شد ، اظهار داشت: وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار متنوع بوده و از اهم وظایف آن ارائه خدمت به جامعه کار، تولید و تعاونی هاست و هدف نهایی، استفاده از این خدمات جهت حل مشکلات کارگری و کارفرمایی، پشتیبانی و مانع زدایی از تولید در سطح استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدافع حقوق کارگران و کارفرمایان بوده و به دنبال تحقق مفهوم سه جانبه گرایی مبتنی بر تعامل کارگر، کارفرما و دولت است.
عبادی گفت: افزایش حقوق و دستمزد در سال‌ جاری با پیگیری تشکل های صنفی کارگری صورت گرفت که مورد رضایت جامعه کارگری بوده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی افزود: ایثارگری بیشتر مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حل مشکلات کارگران موجب ارتقای ضریب امنیتی در فضای کار و تولید می شود و این رویه را اجرایی خواهیم کرد.
وی بیان کرد: به توسعه تشکل های کارگری باور داریم و از شرکای اجتماعی خود حمایت خواهیم کرد. شالوده وزارت متبوع به حیات تشکل های کارگران وابسته است و هر چقدر شرکای اجتماعی بیشتر شود امنیت کار و کارگر ارتقا خواهد یافت.
24 خرداد 1400 13:18
کد خبر : 240,729
کلیدواژه ها: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی،اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی تشکل های کارگری و کارفرمایی اداره کل تعاون مدیرکل تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری

محسن مولوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون ۲۴۲ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان وجود دارد که از این تعداد ۲۲۰ تشکل شامل ۱۹۰ تشکل کارگری و ۳۰ تشکل کارفرمایی فعال و ۲۲ تشکل دیگر غیرفعال است.

وی تاکید کرد: تمامی کارفرمایان موظفند از اول فروردین‌ماه امسال ماهانه پنج میلیون ریال به‌عنوان حق تاهل کارگران در راستای قانون جوانی جمعیت محاسبه و پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید

تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

مولوی اضافه کرد: پارسال هفت هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری با هدف رعایت ایمنی در محیط کار و پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارگران استان انجام شد.

وی ادامه داد: در این مدت ۲۴۵ دوره آموزشی برای دو هزار و ۳۵۲ کارگر و کارفرما در چهارمحال و بختیاری برابر افزون‌بر ۲۰ هزار نفرساعت برگزار و همچنین دو هزار و ۴۸۰ فقره مشکل بین کارگران و کارفرمایان این استان در هیئت‌های حل‌اختلاف رفع شد.

مولوی گفت: در حال حاضر ۱۰۵ هزار کارگر در این استان بیمه هستند.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون ۳۴ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری در سه هزار و ۲۷۶ تعاونی این استان عضویت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری