Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@22:39:50 GMT

بازگشت دانشگر به تمرینات گروهی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۵۸۱۵

بازگشت دانشگر به تمرینات گروهی استقلال

محمد دانشگر به تمرینات گروهی تیمش برگشته است.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع استقلالی ها که طی روزهای گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد، نتوانست در تمرینات گروهی تیمش شرکت کند. دانشگر حتی در بازی دوستانه با پیکان تهران نیز به دلیل همین آسیب دیدگی جایی در ترکیب تیمش نداشت.


این بازیکن اما چند روز زیر نظر کادر پزشکی استقلال کار کرد و شرایط تمرین کردن را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشگر از روز گذشته در تمرینات گروهی تیمش حضور یافت تا مشخص شود مشکلش جدی نبوده است.


با این تفاسیر دانشگر مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار معوقه با پدیده مشهد ندارد و می تواند با صلاحدید فرهاد مجیدی تیمش را همراهی کند.

استقلال تهران محمد دانشگر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمد دانشگر تمرینات گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی از این جایگاه راضی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، آتیلا حجازی که چند روزی است به عنوان سرپرست استقلال کار خود را شروع کرده، به واسطه مشکلات مربوط به ثبت قرارداد و سقف بودجه هنوز نتوانسته قراردادش را ثبت کند و کارت سرپرستی‌اش را دریافت کند.

با وجود تلاش‌های صورت گرفته، مسئولان برگزاری دیدار استقلال و ذوب‌آهن اجازه حضور آتیلا حجازی روی نیمکت استقلال را ندادند و سرپرست آبی‌ها مجبور شد از روی سکوهای سیمانی ورزشگاه آزادی نظاره‌گر بازی تیمش باشد.

حجازی که محبوبیت زیادی نزد طرفداران استقلال دارد، بی‌شک از حضور روی سکوها راضی نیست  و دوست دارد هرچه سریع‌تر مشکلش برای نشستن روی نیمکت حل شود. قرار است در روزهای آینده مسئولان استقلال این مسئله را برطرف کنند تا آتیلا بتواند در مسابقه بعدی با فولاد خوزستان روی نیمکت باشد و تیمش را به طور کامل همراهی کند.

دیگر خبرها

  • اقدام باشگاه پرسپولیس علیه مدافع سپاهان در دادسرا
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
  • آتیلا حجازی از این جایگاه راضی نیست!
  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • شکایت پرسپولیس از دانشگر!
  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • تداوم حمایت هواداران یوونتوس از الگری: باید در تیم ما بمانی / عکس
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!