Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس و استقلال شایسته احترام بیشتری هستند به همین دلیل در پرسپولیس تلاش کردیم آرامش را به وجود بیاوریم و در همه جام‌ها مدعی هستیم.

سیدمجید صدری  روز دوشنبه در خصوص وضعیت سرخپوشان اظهار داشت: من با اعضای تیم در تماس هستم و فارغ از مسائل کاری و مشغله‌هایی که دارم، زمان زیادی را همراه با هیات مدیره محترم برای بهبود وضعیت باشگاه پرسپولیس صرف می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند را شکر می‌کنم که تلاش‌ من و همکارانم در باشگاه، به خوبی توسط هواداران پرشمار پرسپولیس دیده شده و آنها با پیام‌های محبت‌آمیز خود، خستگی را از تن‌مان به در می‌کنند.

وی افزود: تمرینات ادامه دارد و بازیکنان ما با انگیزه‌های فراوانی کار را دنبال می‌کنند. جا دارد بار دیگر از یحیی گل‌محمدی و اعضای کادرفنی تیم که با تمام وجود برای اعتلای پرسپولیس تلاش می‌کنند، تقدیر کنم. همچنین بازیکنان‌مان که علیرغم همه مسائلی که رقم خورده، تمرکز بالایی بر روی کار خود دارند و به دور از حاشیه و جنجال، به دنبال ساختن بهترین شرایط ممکن هستند. این بازیکنان با غیرت خود کاری کرده‌اند که هواداران همیشه سربلند باشند.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما هم در هیات مدیره برنامه‌های خود را بر پایه کمک به تیم بنا کرده‌ایم و می‌خواهیم با دستاوردهای خود در زمینه مدیریتی، به تیم‌مان آرامش بیشتری هدیه دهیم. در این مدت، تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته تا مشکلات حل شود هرچند حجم بدهی‌های پیشین باشگاه به حدی است که از بین بردن تمام مشکلات پرسپولیس در مدت زمان کوتاه را سخت می‌کند اما ما ناامید نیستیم و می‌خواهیم با تلاش‌های خود، موانع را از سر راه برداریم.

صدری در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع مهم دیگر، بحث سخت‌افزاری است. در این زمینه، باید کارهای بیشتری صورت بگیرد. دغدغه اصلی ما، حفظ ورزشگاه شهید کاظمی و دریافت فوری سند این مجموعه باارزش است. پرسپولیس و استقلال جزو تیم‌های دولتی محسوب می‌شوند و باید احترام بیشتری برای این دو باشگاه شاهد باشیم.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پایتخت عنوان کرد: در بدنه باشگاه پرسپولیس، همه مشغول فعالیت هستند تا تیم کمترین فشار را تحمل کند. کارمندان باشگاه و کسانی که در کنار تیم هستند، یک هدف واحد را ادامه می‌دهند و دل‌شان می‌خواهد پرسپولیس صاحب همه جام‌ها باشد. ما روز یکشنبه در سوپرجام برای یک قهرمانی دیگر می‌جنگیم و در لیگ برتر هم با صدرنشین رقابت‌ها، هم‌امتیاز هستیم. در جام حذفی هم باید به مصاف استقلال برویم و مطمئنا یک دربی دیگر می‌تواند برای همه مردم ایران جذاب باشد.

وی اضافه کرد: پرسپولیس تیمی امیدوار و قدرتمند است که به لطف خدا و تلاش کادرفنی و بازیکنان به شرایط مطلوبی رسیده و در همه جام‌ها مدعی است. هواداران باید قدر این روزها را بدانند. بدون تردید همه ما به طرفداری از پرسپولیس افتخار می‌کنیم.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است

ایسنا/فارس  سرمربی یونانی گل گهر سیرجان به تمجید از تماشاگران تیم شیرازی پرداخت و دلیل پیروزی تیمش در شیراز را تجربه بیشتر و بازیکنان باکیفیت بالاتر عنوان کرد.

مارینوس اوزونیدیس امشب، ۷ اردیبهشت پس از پیروزی سه بر صفر مقابل فجرشهید سپاسی، ابتدا از هواداران تیمش تشکر کرد که با وجود نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر، به شیراز آمدند تا تیم شهرشان را حمایت کنند.

او سپس با اشاره به صحبت‌های شب گذشته خود در تمجید از نوع بازی فجرسپاسی گفت: گفته بودم که سبک بازی این تیم را می‌پسندم و انتظار بازی سختی را هم داشتم ولی مهمترین چیزی که امشب کار ما را سخت کرد، جوّ استادیوم بود که کمک بسیاری به تیم میزبان می‌کرد.

اوزینیدیس افزود: تیم فجر سازماندهی بسیار خوبی داشت و به بازیکنانم گفته بودم برای گلزنی باید تمرکز و صبر داشته باشند و از اینکه تمرکز را تا زمان به ثمر رسیدن گل حفظ کردند، راضی هستم.

بازیکن سابق تیم ملی یونان با بیان اینکه تیمش تیم باتجربه‌تری بوده و به همین علت توانسته برتری قاطعی را در زمین مسابقه رقم بزند، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت راحت نیست چون اگر یک لحظه تمرکزت را دست دهی، بازنده‌ای؛ بنابراین خیلی خوشحالم که توانستیم در تمام طول بازی تمرکزمان را حفظ کنیم و پیروز میدان شویم.

اوزینیدیس در خصوص استفاده از بهنام برزای، مهاجم پیشین تیم استقلال در پست دفاع آخر نیز گفت: در بازی قبلی در لیگ برتر هم از بهنام در همین پست استفاده کردیم، چون هر دو دفاع وسطمان مصدوم هستند. احمدرضا زنده روح هم در این بازی به دلیل مصدومیت به میدان نرفت.

سرمربی گل گهر سیرجان در پایان برای فجرسپاسی در لیگ یک آرزوی موفقیت کرد و گفت: این تیم با این تماشاگران، شایستگی حضور در لیگ برتر را دارد و امیدواریم به این موفقیت دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، در دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و فجرشهید سپاسی شیراز از دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، سعید سحرخیزان در دقیقه ۱۴، روبرتو تورس اسپانیایی در دقیقه ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه ۸۶ گلزنی کردند تا نماینده استان کرمان راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • استقلال و پرسپولیس چه دارایی‌هایی دارند؟
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند