Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان مجید زهره ای در  نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد حوزه ورزش وجوانان استان که در هتل جهانگردان خرم آباد برگزارشده بود با تاکید برهمدلی بین سمن ها ی حوزه جوانان استان ،اظهارکرد: آماده شنیدن مطالبات سمن ها هستیم.

او با بیان اینکه سمن ها در برگزاری کارگاه های آموزشی ازدواج از سرفصل های متنوع تری استفاده کنند،افزود: فعالیت سمن ها در بحث کارگاه های آموزشی قبل ، حین و بعد از ازدواج باید از سرفصل های متنوع تری استفاده کرده و جذابیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهره ای با اشاره به بحث آسیب های اجتماعی در  استان ، تصریح کرد: استان جوانی مانند لرستان در حل مسائل اجتماعی نیازمند کلاس های آموزشی است که لازمه آن افزایش تعداد سمن ها است .

 معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان با تاکید لزوم افزایش سمن ها در سطح استان ،خاطر نشان کرد:افزایش  تعداد سمن ها باعث افزایش تعداد کلاس های آموزشی موثر است که بر حل آسیب های اجتماعی تاثیرگذار است .

زهره ای با بیان اینکه مجوز فعالیت برخی از سمن ها به دلایلی مانند افزایش سن مسئولین ودبیران این سمن ها به اتمام رسیده که برروی تعداد سمن های استان تاثیرگذاراست ، گفت: در این زمینه مجوز سمن هایی را که تمام شده اند را جبران می کنیم ودر عین حال تعداد سمن ها را نیز افزایش می دهیم .

 او بیان کرد: خوشبختانه کیفیت کار سمن های جدید افزایش یافته و مسئولین و اعضای این سمن ها حرف برای گفتن دارند.

 زهره ای در ادامه به بحث خانه های جوان در استان اشاره کرد و گفت: در تلاش برای راه اندازی وبازگرداندن خانه های جوان در شهرستان ها هستیم .

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان با اشاره توانمند سازی سمن ها ، یادآورشد: سمن ها نقش موثری در مشارکت ها از جمله بحث انتخابات دارند واگر سمن ها بحث مشارکت خود را با محتوا پیش ببرند  بر روی حل مسائل اجتماعی نیز موثر خواهند بود.

کد خبر 1525183

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان تعداد سمن ها سمن ها زهره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، یکی از موضوعات مهمی که بحث آن بیش از قبل مطرح شده، بحث پرداخت حق پخش تلویزیونی توسط صدا و سیما است. موضوعی که امروز و در حاشیه در حاشیه جلسه هیأت دولت، از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان نیز پرسیده شد.

وی در پاسخ به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پرسپولیس پاسخ داد: موضوع حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست، حق پخش متعلق به ورزش کشور بوده و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش کشور است و باید این گره باز شود.

هاشمی اضافه کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه، موضوع حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با کمک وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تنظیم می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد، موکول شده است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: حق پخش، حق ورزش است و باید به ورزش داده شود. طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود بخش خصوصی به ورزش وجود دارد، کمک کند. لذا این یک موضوع اساسی است و ان‌شاءالله این کار صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام