Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه باید تمامی نامزدها به رعایت اصل اخلاق و تقوا معتقد باشند گفت: نامزدها باید پاسخگوی خدا و مردم در مقابل گفتار و قول‌های خود باشند. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمدرضا عدالتخواه پیش از ظهر امروز  در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان همدان با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید در مقابل گفتار، قول‌ها و رفتارهای خود پاسخگو باشند اظهار داشت: نامزدی که با توسل به انواع تخلفات مانند تخریب چهره‌ها، تطمیع و تهمت به دنبال کسب آرا است نمی‌تواند جایگاهی به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز مردم جامعه ما بسیار آگاه هستند افزود: این دوره از انتخابات فرصت خوبی است تا مردم با انتخاب افراد اصلح تا همیشه مهر"غیرقابل اعتماد" را به افراد غیر اصلح بزنند.

رئیس کل دادگستری همدان با اشاره به در پیش بودن انتخابات عنوان کرد: در ایام انتخابات به ویژه در روز اخذ رأی باید نظارت کامل همراه با هوشیاری صورت بگیرد تا از بروز هر گونه جرم و اخلال در برگزاری انتخابات توسط معاندین نظام جلوگیری به عمل آید.

وی درباره عملکرد برخی نامزدهای انتخاباتی افزود: برخی از نامزدهای انتخاباتی به گونه‌ای صحبت می‌کنند که تصور می‌شود در آن لحظه اعتقادی به آن سخنان و شرایط پس از آن را ندارند.

عدالتخواه با بیان اینکه تخلفات و اعمالی چون دروغ، تهمت، سیاه‌نمایی، اغفال کردن و اغوا کردن برای هر انسانی ناپسند و نکوهیده است گفت: این مسائل برای کسانی که می‌خواهند زمامدار مردم شوند امری مذموم‌تر است.

وی با اشاره به اینکه باید تمامی نامزدها به رعایت اصل اخلاق و تقوا معتقد باشند مطرح کرد: نامزدها باید پاسخگوی خدا و مردم در مقابل گفتار و قول‌های خود باشند، کسانی که حب دنیا را در دل دارند در مسیر نابودی اعمال خود قرار می‌گیرند بنابراین اگر کوششان جدای از اخلاق باشد جزو خسارت‌دیدگان خواهند بود زیرا آنچه در دنیا و آخرت باقی می‌ماند آثار صحبت‌ها و اعمال آنان است.

رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه اگر کسی حب دنیا را نداشته باشند و در مسیر خدمت به مردم، رقیب خود را افضل‌تر از خودش ببیند نه تنها او را تخریب نمی‌کند بلکه بار امانت و مسئولیت را به نامزد توانمندتر سپرده و این مهم را به طرفداران خود نیز منعکس می‌‌کند گفت: اینگونه رفتاری سبب می‌شود طرفداران آن نامزد انتخاباتی نیز حرکت در مدار تقوا را بیاموزند.

وی با اشاره به نظر برخی از مراجع تقلید درباره وجوب شرعی شرکت در انتخابات اظهار داشت:  اگر امروز مردم فرصت رأی دادن را از دست بدهند، نمی‌توانند در آینده این فرصت را جبران کنند بنابراین امیدواریم این دوره از انتخابات شاهد جشن بزرگ ملی همراه با رعایت اخلاق و قانون باشیم.

نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی ‌قاضی‌زاده هاشمی در استان زنجان در دفتر تسنیم برگزار می‌شود‌آیت‌الله قائم مقامی: امام راحل عدم حضور و مسامحه در انتخابات را گناه کبیره می‌دانستجانشین سپاه زنجان: باید با تمام توان در انتخابات پیش‌رو شرکت کنیم

عدالتخواه همچنین درباره لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان رای گیری ادامه داد: ممکن است برخی از ناظرین و مجریان صندوق‌ها در روز اخذ رای دچار بیماری کرونا شده و غایب شوند بنابراین باید جایگزین‌های متعدد برای آن در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم از فردا، اظهار کرد: چهار نامزد راه یافته به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای تعیین ۲ کرسی باقی مانده با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: اسامی این چهار نامزد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه به ترتیب حروف الفبا آقایان جهانبخش امینی با کد انتخاباتی ۱۱، ابراهیم رحیمی زنگنه با کد انتخاباتی ۲۲، فضل الله رنجبر با کد انتخاباتی ۳۳ و عبدالرضا مصری با کد انتخاباتی ۴۴ هستند.

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: از بامداد روز پنجشنبه مصادف با سیزدهم اردیبهشت ماه، مهلت تبلیغات این چهار نامزد انتخابات شروع و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

آمویی تصریح کرد: مهلت تبلیغات این نامزدها ۲۴ ساعت قبل از فرایند رأی گیری پایان خواهد گرفت.

آمویی با بیان اینکه انتخابات دور دوم همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، گفت: فرآیند رأی‌گیری از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد و در صورت نیاز این زمان تمدید خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات این دوره در کرمانشاه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، افزود: روز رأی گیری دستگاه‌های اخذ رأی مکانیزه در شعب مستقر می‌شود و شهروندان می‌توانند به سهولت رأی خود را ثبت کنند.

گفتنی است، ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه پیش بینی شده است.

کد خبر 6094393

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند