Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کمیته مسابقات AFC اعلام کرد که دور نهایی مسابقات مقدماتی آسیا در سپتامبر ۲۰۲۱ آغاز می‌شود و تا مارس ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد. درحالی هفته اول این رقابت‌ها ۱۱ شهریور پیش رو برگزار خواهد شد که اگر شیوع ویروس کرونا رخ نمی‌داد طبق برنامه‌ریزی قبلی کنفدراسیون فوتبال آسیا این رقابت‌ها قرار بود ۱۲ شهریور سال ۹۹ آغاز شود و تا امروز ۸ دور از ۱۰ هفته برگزاری رقابت‌ها انجام و تا حد زیادی تکلیف تیم‌های صعودکننده نیز مشخص شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا جام جهانی کمیته مسابقات AFC مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس

رقابت‌های هفته چهارم مسابقات کورس بهاره ۱۴۰۳ گنبدکاووس در روز اول، امروز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت: ۱۳:۱۰ آغاز می‌شود، همچنین روز دوم مسابقات جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با شرکت ۸۸ راس اسب از ساعت: ۱۳:۱۰ در ۸ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

 تعداد ۹۲ راس اسب از نژاد‌های ترکمن، تروبرد و دوخون در ۸ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در روز پنج‌شنبه به رقابت خواهند پرداخت.

مبلغ ۱۰ میلیارد و ۶۲۹ میلیون  ریال جوایز نقدی درنظر گرفته شده برای مسابقات روز پنج‌شنبه و مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال  جایزه نقدی در نظر گرفته شده برای مسابقات روز جمعه به مالکین، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر اهداء خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا