Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:12:31 GMT

اولویت نخست در انتخابات مشارکت حداکثری است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۶۰۴۴

اولویت نخست در انتخابات مشارکت حداکثری است

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی اکبر افراسیابی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان رشتخوار افزود: همه ما ایرانی هستیم  و با هر فکر، اندیشه و دین و مذهب باید پای صندوق های رای حاضر شده و دشمنان کشور را ناامید کنیم.

وی ادامه داد: کسانی که تلاش دارند انتخابات پرشور برگزار نشود ریشه در خارج از کشور دارند و می‌خواهند دشمن را شاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: امام خمینی (ره) می فرمایند اگر نتیجه کار شما موجب خوشحالی دشمن شود بدانید که کار شما خوب نیست اما اگر نتیجه کار شما موجب ناراحتی دشمن شود بدانید که اثرگذار و مطلوب است و امروز  شرکت در انتخابات شرکت در سرنوشت ماست و حضور در انتخابات بسیار مهم است چون رای ما مثل تیری است که به سینه دشمنان و بدخواهان کشور اصابت می کند.

وی افزود: برای حفظ انقلاب زحمات بسیار کشیده شده و بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم نظام شده لذا این چند روز باقیمانده تا انتخابات، روزهای عملیاتی و  سرنوشت ساز ماست که باید همه خود را در این انتخابات مهم شریک کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی همچنین ادامه داد: این فریضه مهم به فراموشی سپرده شده و براساس نظرسنجی ها ۸۴ درصد مردم نسبت به امر به معروف یا بی تفاوت هستند یا عکس العمل نشان نمی دهند در حالی که رهبر معظم انقلاب می فرمایند اگر امر به معروف در کشور ترک شود، اشرار و ظالمان بر مردم مسلط می شوندلذا باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را زنده کنیم.

وی گفت: در سال ۱۳۹۴ قانون امر به معروف در مجلس شورای اسلامی تصویب و در سال ۱۳۹۵ ابلاغ گردید که براساس آن ستاد امر به معروف در شهرستان ها تشکیل می شود و ائمه جمعه هر شهرستان به عنوان رییس ستاد شهرستانی آن است و در ماده ۱۸ قانون امر به معروف دستگاه های اجرایی باید مصوبات این ستاد را اجرا کنند و طبق قانون به دستگاه ها اجازه داده شده از بودجه فرهنگی خود برای اجرای مصوبات ستاد امر به معروف استفاده کنند.

سردار افراسیابی افزود: اگر امر به معروف در دستگاه های اجرایی حاکمیت پیدا کند راندمان کاری دستگاه ها افزایش می‌یابد. 

وی ادامه داد: کار  مردم در این ارتباط تذکر لسانی است و نه درگیری چون کار اجباری وظیفه دولت است و مردم را باید به تذکر لسانی تشویق کنیم.

در شهرستان رشتخوار هزار و ۲۵۰ نفر در ۶۲شعبه اخذ رای، برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در ۲۸ خرداد بر عهده دارند.

شهرستان ۶۰ هزار نفری رشتخوار در ۱۹۹ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی مشارکت انتخاباتی تربت حیدریه رشتخوار سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سپاه امام رضا ع خراسان رضوی مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ سپاه امام رضا ع خراسان رضوی مشارکت انتخاباتی تربت حیدریه رشتخوار سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امر به معروف دوره انتخابات دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«سید امیر موسوی جبیلی» از حوزه انتخابیه آبادان به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

موسوی جبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مهمترین و بالاترین موضوع در نگاه اول معیشت مردم و اوضاع اقتصادی است و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله) باید جهش اقتصاد را با مشارکت مردم انجام داد و گره زد؛ لذا تلاش برای توسعه سفره مردم و دفاع از حقوق عامه مردم اولویت‌های بنده است.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

وی در پاسخ به این سوال که «اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟» گفت: با توجه به منفعت عامه شئون شهر و مرزی بودن حوزه انتخابیه، به نظر می‌رسد حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد نیاز است.

موسوی جبیلی اظهار کرد: از چالش‌های مهم استان خوزستان نبود زیرساخت مناسب و متناسب با جمعیت و تنوع فرهنگی استان است.

وی تصریح کرد: زیر ساخت و توسعه‌های عمرانی، راهکار استفاده از ابزارهای نظارتی، تصویب و یا تعدیل قوانینی که باعث ایجاد عمران می‌شود، تحلیل درست بودجه که با وجود پتانسیل‌های عظیم اقتصادی باعث مشکلاتی همچون نرخ بالای بیکاری، کم آبی، تخریب محیط زیست، مشکلات کشاورزی و معضل بزرگ شبکه فاضلاب استان از مهمترین چالش‌های خوزستان به شمار می‌روند.

کد خبر 6089214

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است