Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا منتجب با اشاره به اینکه پروژه شتابدهی یکی از سرویس‌های پلتفرم کسب و کار ستاپ است، گفت: این پروژه با هدف جذب بازار‌های بالقوه استارتاپ‌های کشور تشکیل شده است. وی ادامه داد: تعامل با استارتاپ‌ها اگر چه در بدو امر دشوار و کم بازده به نظر می‌رسد، اما برخلاف آن اگر از یکصد شرکت استارتاپی ۱۰ مورد هم به بلوغ کامل برسند ترافیک بالایی برای پست ایجاد و از طرف دیگر می‌توانند به فعالیت‌های پستی کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا منتجب درباره ضرورت اجرای این طرح، تصریح کرد: در شرایط کنونی شرکت ملی پست بسیار بزرگ است و چابکی شرکت‌های استارتاپی را ندارد، به همین دلیل همکاری در این بخش کمک کننده بوده، چرا که شرکت ملی پست دولتی است و بحث قوانین و مقررات به عنوان محدودیت‌ها وجود دارد.

مدیر پروژه سرویس شتابدهی شرکت ملی پست با اشاره به بازنگری این طرح در سال جاری با توجه به بازخورد‌های کسب شده، اظهار کرد: در این راستا ابتدا با مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری مذاکره تا از دغدغه شناسایی استارتاپ ها، رها شویم. منتجب با بیان اینکه در یکسال گذشته تعداد ۲۰ قرارداد با شرکت‌های که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت می‌کنند امضا شد افزود: با توجه به محروم ماندن بعضی شرکت‌ها بدلیل عدم فعالیت در بخش تجارت الکترونیک از این همکاری ها، در سال جاری با ایجاد تغییراتی، هدف گذاری مبنی بر این شد که به سمت دعوت از استارتاپ‌ها برای همکاری در تمام بخش‌های پلتفرم ستاپ برویم. برای نمونه به تازگی با یک مرکز نوآوری که در حوزه مالی فعال هستند مذاکره تا از خدمات آن‌ها استفاده کنیم و آن‌ها هم بخشی از پلتفرم ستاپ را که مربوط به حوزه مالی است پوشش دهند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی می‌توانیم در تمام بخش‌های پلتفرم طرح ستاپ برای همکاری با استارتاپ‌ها استفاده کنیم، اظهار کرد: پیش‌تر رویکرد سنتی پست همکاری در بحث مرسوله بوده و در حال حاضر به دنبال تغییر این رویکرد هستیم.

منتجب افزود: یکی از چالش‌های که با آن روبرو بودیم این بود که شرکت‌های استارتاپی می‌گفتند شرکت ملی پست بزرگ است و ممکن است این همکاری به نفع آن‌ها نباشد، به همین دلیل نشست‌های چهارشنبه‌های استارتاپی را ترتیب دادیم تا ادبیات دو طرف به هم نزدیک شود.

مدیر پروژه سرویس شتابدهی شرکت ملی پست با اشاره به اینکه خیلی از استارتاپ‌هایی که برای همکاری با پست وارد قرارداد می‌شوند لزوما نیاز‌ها و خلأ‌های کسب و کار پست را پوشش نمی‌دهند عنوان کرد: در این راستا شرکت ملی پست راه اندازی مرکز نوآوری پست را با همکاری پارک علم و فناوری وزارت ارتباطات و معاونت فناوری ریاست جمهوری در دست اقدام قرار داده است تا با هدف توسعه خدمات و زیرساخت‌های پستی استارتاپ‌هایی که پیشنهاد قابل قبولی در این حوزه را دارا هستند، جذب شوند.

بیشتر بخوانید

ابلاغ ضوابط موافقت‌نامه های سطح خدمات پستی به اپراتورها

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ملی پست استارتاپ ایرانی شرکت ملی پست استارتاپ ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر محرابیان در جریان بازدید از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به شروع فصل گرم سال در حال آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید برق پایدار و مطمئن در سراسر کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته ۱۸۰ پروژه در بخش‌های توسعه نیروگاه‌ها، افزایش و اصلاح شبکه و مدیریت مصرف برق برای تأمین برق پایدار پیک تابستان امسال در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: در همین راستا از مهم‌ترین اقدامات صنعت برق آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در روزهای اوج مصرف تابستان است.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران نقش بسیار مهم و برجسته‌ای را برای تعمیرات، آماده‌سازی و ارتقای توان تولیدی نیروگاه‌های کشور بر عهده دارد، گفت: همکاران این مجموعه در طی چند ماه اخیر و حتی در ایام تعطیلات نوروز به صورت بی‌وقفه در تلاش بودند تا با آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور مردم دغدغه‌ای برای تأمین برق تابستان امسال نداشته باشند.

محرابیان اضافه کرد: از جمله پروژه‌های مهم در حال اجرای این شرکت بازسازی کامل واحد یک ۲۲۵ مگاواتی نیروگاه برقابی رودبار لرستان است. این واحد سال گذشته دچار مشکلات اساسی شده و نیاز به تعمیرات اساسی داشت. با توجه به اینکه تجربه انجام این پروژه در کشور وجود نداشت، برخی معتقد بودند که اجرای این طرح در داخل کشور امکان‌پذیر نیست و بایستی برای بازسازی آن از پیمانکاران و مشاوران خارجی استفاده کنیم.

وی افزود: براساس پیشنهادات پیش‌بینی شده بود که با توجه به هزینه تعمیرات و شیوه کار بایستی حداقل ۱.۵ سال این واحد را از مدار خارج کنیم. اما با اعتماد به متخصصان شرکت تعمیرات نیروگاهی و انجام این کار توسط این مجموعه، هم اکنون پروژه بازسازی واحد یک نیروگاه رودبار با حداقل زمان در حال انجام است.

وزیر نیرو تاکید کرد: همکاران شرکت به صورت سه شیفت مشغول به فعالیت هستند تا این واحد در موعد مقرر به مدار تولید بازگردد. خوشبختانه سد لرستان نیز در وضعیت آب‌گیری بسیار مناسبی است که با اتمام این پروژه بخشی از ظرفیت نیروگاه‌های برقابی کشور به کمک شبکه سراسری برق کشور خواهد آمد.

محرابیان با بیان اینکه تعمیرات اغلب نیروگاه‌های کشور به پایان رسیده است، گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد برنامه‌های این بخش محقق شده است و تا نیمه اردیبهشت‌ماه به اتمام فعالیت‌های پیش‌بینی شده در این بخش، تمامی نیروگاه‌های کشور با حداکثر ظرفیت به استقبال روزهای اوج مصرف برق امسال خواهند رفت.


شرکت برق حرارتی پیشتاز حمایت از تولید بار اول در کشور

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه شرکت مادرتخصصی برق حرارتی در حوزه تولید بار اول در کشور پیشتاز است، افزود: این شرکت توانسته است بیشترین حجم قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان را داشته باشد و با همکاری شرکت برق حرارتی و دانش‌بنیان‌ها قطعات بسیار خوبی در حوزه صنعت نیروگاهی برای اولین بار در کشور ساخته شده است.

وزیر نیرو با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد تجهیزات و قطعات نیروگاه‌های حرارتی و برقابی ساخت داخل است، ادامه داد: در حوزه تجدیدپذیرها نیز در حال افزایش سهم ساخت داخل هستیم. واحدهای بسیار خوبی در کشور در حال توسعه است تا بتوانیم در حوزه نیروگاه‌های تجدیدپذیر و به ویژه واحدهای خورشیدی به خودکفایی کاملی دست پیدا کنیم.

محرابیان با اشاره به اینکه صنعت نیروگاهی کشور بخش زیادی از حجم صادرات خدمات فنی و مهندسی را به خود اختصاص داده است، گفت: این بخش علاوه بر اینکه تاکنون نیروگاه‌های زیادی را در خارج از کشور احداث کرده است، در حوزه تعمیرات و بازسازی نیروگاه‌های موجود نیز مشغول به فعالیت است.

وی اظهار کرد: واحدهای نیروگاهی که عمدتاً توسط شرکت‌های غربی و آمریکایی ساخته شده است هم اکنون توسط متخصصان ایرانی در حال تعمیرات، نوسازی و بازسازی هستند و وابستگی این کشورها به سمت صنعت برق کشور افزایش یافته است.

کد خبر 6088795

دیگر خبرها

  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل