Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: یگان‌های عملیاتی پلیس استان سیستان و بلوچستان با تلاش شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سرکرده باند سازمان یافته و بین‌المللی مواد مخدر در جنوب شرق کشور شدند.

وی افزود: پس از ماه‌ها رصد اطلاعاتی و تخصصی گسترده، آخرین محل تردد این قاچاقچی بین المللی در شهرستان سراوان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی، که در یک عملیات غافلگیرانه و مسلحانه قبل از انجام هرگونه اقدامی به همراه دو همدست تبهکارش دستگیر و از وی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و دو دستگاه خودروی تیزرو که با آن اقدام به حمل و جابجایی محموله مواد افیونی می‌کرد، کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به گستردگی اقدامات متهم دستگیر شده اشاره کرد و گفت: چندین فقره درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح استان، قاچاق و ترانزیت مواد مخدر و تهیه سلاح‌های گرم از جمله اقدامات تبهکارانه این قاچاقچی تحت تعقیب می‌باشد که در نهایت با اقدام هوشمندانه، در تور انتظامی پلیس سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

سردار طاهری تصریح کرد: موضع پلیس در امر مقابله و برخورد با هر گونه قاچاق مواد مخدر، موضع بسیار جدی و قاطعانه است، سوداگران مرگ بدانند جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل و رصد منطقه از مرز تا عمق کشور اجازه نخواهند داد به مجرمانی که بخواهند با انتقال مواد افیونی و بدست آوردن سودهای کلان باد آورده، بلای خانمانسوز را وارد کشور کنند و بدانند در این امر، عزم پلیس، عزمی راسخ و بسیار جدی است.

کد خبر 5234580

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس سیستان و بلوچستان احمد طاهری مواد مخدر انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات شورای شهر و روستا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سید محمد رضا سیدحسینی گفت: طبیعت خشک و کم باران استان، نیاکان سخت کوش مردم این دیار را مانند سایر استان‌های کویری کشور به سمت تکنولوژی حفر قنات سوق داده که نتیجه زحمات آنها در قالب هزار و ۹۲۵ رشته قنات به طول دو هزار و ۳۲۷ کیلومتر به عنوان میراثی گرانبها به ما سپرده شده است.
وی گفت: استان سیستان و بلوچستان از نظر تعداد قنوات رتبه ششم کشوری و به لحاظ وابستگی کشاورزی استان به آب قنات با ۱۵ درصد رتبه چهارم کشوری را در بین استان‌های قنات خیز کشور داراست و این نکته موید نقش بسزا و مهم قنات در تولید محصولات کشاورزی و ایجاد اشتغال در استان است.
وی اظهار کرد: در بارندگی‌های اسفند ماه سال گذشته و بارش‌های فروردین امسال و وقوع سیل در استان، بیش از ۳۰۰ رشته از قنوات دچار خسارت شده است و جهت مرمت و بازسازی این قنوات، اعتباری بیش ازهزار و ۲۰۰ میلیاد ریال مورد نیاز است.

دیگر خبرها

  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد