Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@14:53:20 GMT

ایمیل دردساز به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۶۲۴۷

ایمیل دردساز به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در اثر شیطنت داخلی هنوز نام من در سایت اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری وارد نشده است.

به گزارش قدس آنلاین، انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری پنجم خرداد برگزار شد و محمود رشیدی توانست  به عنوان رییس انتخاب شود. با وجود اینکه ۱۹ روز از انتخابات گذشته است اما هنوز در سایت اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) نام محمود رشیدی به عنوان رییس جدید ایران درج نشده است و همچنان نام خسرو قمری رییس قبلی فدراسیون وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی در پاسخ به این پرسش که چرا نام رییس فدراسیون ایران در سایت اتحادیه جهانی تغییر نکرده است، گفت: هنوز نام من را وارد نکرده اند چون ایمیلی از داخل ایران برای اتحادیه جهانی ارسال شده است مبنی بر اینکه  مجمع دوچرخه سواری، انتخاباتی نبوده  و انتصابی بوده است.  در حال حاضر هم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش  مستندات خود را ارسال کرده اند و این مسئله حل می شود. این مسئله شیطنت داخلی بوده و این نشان می‌دهد محبت داخلی ها به ما بیشتر از خارجی ها است.

 رشیدی در مورد اینکه بی اعتمادی هایی اتحادیه جهانی از قبل به ایران داشت مخصوصا در بخش دوپینگ و چگونه قرار است جلب اعتماد انجام شود، تاکید کرد: جلسه ای را در ایران با مسئولان اتحادیه جهانی می گذاریم و تلاش می کنیم این مسائل را حل کنیم.

او در مورد معرفی رکابزن اعزامی به المپیک گفت: اردوی تیم ملی در مازندران در حال برگزاری است  و رقابت درون اردویی می گذاریم و یک هفته تا ۱۰ روز دیگر نفر را معرفی می کنیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دوچرخه سواری محمود رشیدی المپیک توکیو اتحادیه جهانی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سیده مریم محمدی در مراسمی به مناسبت زمین پاک با تاکید بر ضرورت نوسازی، بهسازی و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی، افزود: نصب دوربین‌های پلاک خوان به سامانه سیمفا با تدبیر شهرداری انجام شد که این اقدام زمینه جریمه خودرو‌های بدون معاینه فنی و آلاینده و کاهش آلودگی هوا را فراهم می‌کند.

او تأکید کرد: انتخاب همدان در مجمع شهرداران آسیا به عنوان پایتخت گردشگری آسیا کار شهرداران را دشوار کرد چرا که با توجه به تبدیل شدن همدان به مقصد گردشگری، مسافران و گردشگران انتظار دارند پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین، آراسته و پیراسته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان تصریح کرد: در ثبت جهانی هگمتانه محیط زیست اعلام کرد که چنانچه قدمت و مدنیت شهر همدان سه هزار و ۵۰۰ سال است، اما قدمت طبیعت همدان بیش از هفت هزار سال و زیبنده محافظت است.

محمدی گفت: شعار امسال هفته زمین پاک «سیاره زمین در مقابل پلاستیک، مشارکت مردم ایران در برابر معضل پلاستیک، نجات زمین» نامگذاری شده است چرا که زنگ خطر معضل پلاستیک به عنوان معضل جهانی، در سازمان ملل به صدا درآمده است.

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی