Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت در پاسخ به پرسشی درباره صحبت‌های اخیر برخی نامزدهای ریاست‌جمهوری درباره پرونده کرسنت گفت : از آنجا که این پرونده زنده است، تاکنون ترجیح کشور این بوده است که به بحث درباره آن ورود نکنیم؛ وگرنه حرف‌های بسیاری هست که اگر گفته شود، شرایط برعکس می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه امروز (دوشنبه، ۲۴ خردادماه) در حاشیه آیین گشایش پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در جمع خبرنگاران در واکنش به پرسشی درباره اظهارنظر برخی نامزدهای ریاست جمهوری در موضوع افزایش قیمت بنزین تصریح کرد: افزایش قیمت بنزین همسو با اجرای تصمیم سران سه قوه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره وعده پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی از سوی برخی نامزدهای ریاست جمهوری گفت: این اعداد به من ارتباطی ندارد، مهم آن است که بدانند هر آنچه می‌گویند باید در قبالش پاسخگو باشند.

وزیر نفت در ادامه به گشایش پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و امضای چند موافقت‌نامه با وزارت علوم و دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: ظرفیت بسیار زیادی برای توسعه فعالیت دانش‌بنیان‌ها در صنعت نفت وجود دارد که امیدوارم در آینده به‌خوبی از این ظرفیت استفاده شود.

زنگنه با بیان اینکه رشد فناوری از الزام‌های صیانتی صنعت نفت است، به برخی تسهیلات و معافیت‌هایی که طبق قانون مشمول واحدهای مستقر در پارک می‌شود اشاره کرد و گفت: فعالان حوزه فناوری به فکر محدودیت‌های مالی نباشند، بلکه همه تلاش خود را برای ارائه کارهای خلاقانه و تبدیل فناوری به کسب‌وکار به‌کار گیرند.

منبع: شانا

کلیدواژه: کرسنت قیمت بنزین یارانه بیژن زنگنه وزارت نفت صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل‌های با آژانس نباید متاثر از تهمت‌ها و پرونده سازی ها باشد

به گزارش خبرنگار مهر، «محمد اسلامی» رییس سازمان انرژی اتمی، ظهر امروز در دومین روز کنفرانس هسته‌ای اظهار کرد: ایران همواره به عنوان تولیدکننده و صادرکننده و منتشرکننده، مهد علم در طول تاریخ بوده است؛ شایستگی‌های این ملت هر زمان که شرایط اداره کشور به گونه‌ای بوده که مردم مجال و فرصت نقش آفرینی داشتند، در دنیا تاثیرگذار بوده است و پس از انقلاب اسلامی این موضوع به بهترین شکل فراهم شده است.

وی با اشاره به صنعت هسته‌ای کشور افزود: صنعت هسته‌ای در داخل کشور برای مردم اطمینان بخش بوده و مردم از آن به عنوان، عزت و اقتدار یاد می‌کنند. در جریان بیرونی هم برخی جریانات با القائات خود، سعی در مخدوش کردن ماهیت صنعت هسته‌ای ایران داشته‌اند.

اسلامی گفت: امروز در جمهوری اسلامی ایران، علوم و فنون هسته‌ای در دانشگاه‌های مختلف کشور دارای ظرفیت علمی و پژوهشی است و در تعامل با سازمان انرژی اتمی، فرصت‌آفرین شده تا جوانان بتوانند بیشتر ورود و برای پیشرفت برنامه‌ها به صورت درون زا، نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به برخی محدودیت‌های صنعت هسته‌ای کشور افزود: سایر صنایع می‌توانند در نظام لجستیکی، نیازهای خود را خریداری کنند اما این موضوع برای صنعت هسته‌ای، امکان پذیر نیست؛ امروز صنعت هسته‌ای کشور دارد بر اساس دستاوردهای بومی حرکت می‌کند. نظام متخاصم این موضوع را از ما برنمی تابد.

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه چارچوب حرکت ما، نظام تعریف شده در آژانس است گفت: ما در قالب این چارچوب خود را ملزم میدانیم. تعامل‌های ما با آژانس نباید متاثر از تهمت‌ها و پرونده سازی برخی جریان‌هایی باشد که می‌خواهند این تعامل را مخدوش کنند.

کد خبر 6099370

دیگر خبرها

  • تعامل‌های با آژانس نباید متاثر از تهمت‌ها و پرونده سازی ها باشد
  • تقویت ظرفیت‌ها و مدل‌های بهره‌برداری از کارگزاران دانش و فناوری
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی
  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت